شناسهٔ خبر: 22944699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برتری ۵۰ دستگاه استان البرز در حوزه نماز

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس ستاد اقامه نماز البرز از برتری 50 دستگاه این استان در حوزه نماز خبرداد و گفت: فعالیت بهتر ستاد اقامه نماز به همکاری همه سازمان‌ها وادارات وابسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام سید حسن موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز، 20آذر در دومین اجلاس استانی نماز که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، بابیان اینکه ستاد اقامه نماز در چهار محور فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این چهار محور در ادارات، مدارس، کارخانه‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی فعالیت می‌کنند.
وی توسعه و ترویج فرهنگ نماز را مهم‌ترین اقدام در دستور کار ستاد نماز استان دانست و گفت: اقداماتی که تاکنون توسط این ستاد برگزارشده بیشتر از استان‌های دیگر بوده است.
موسوی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز استان البرز ۱۰ برابر دیگر استان‌ها برنامه‌های مربوط به اقامه نماز را انجام داده است، گفت: سهمیه آموزش معلم قرآن در استان البرز ۱۰۰ نفر بوده اما این استان هزار و ۲۰۰ نفر را آموزش داده است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز با اشاره به اینکه فعالیت بهتر ستاد اقامه نماز به همکاری همه سازمان‌ها وادارات وابسته است، گفت: باید اقدامات در راستای تشویق مردم به نماز شود.
این مسئول با اشاره به برتری ۵۰ دستگاه استان در حوزه نماز، گفت: امیدواریم بتوانیم شرایط اقامه نماز را برای همگان فراهم کنیم.
در ادامه بهزاد میرزا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج با اشاره به اینکه فضای مجازی، ارتباطات و تبادل اطلاعات در حال گسترش روزافزون است، گفت: ۶۰ درصد مردم دو تا پنج ساعت از شبانه‌روز را در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.
نباید به دنبال محدودسازی فضای مجازی باشیم
وی با اشاره به اهمیت نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر، گفت: اجلاس نماز فرصت مناسبی است تا برای ترویج فرهنگ نماز تلاش کنیم.
میرزا با تأکید بر اینکه درصدد هستیم آیین‌نامه‌های پایان‌نامه دانشگاهی در حوزه فضای مجازی را اجرایی کنیم، گفت: کاربردی کردن پایان‌نامه در دانشگاه‌ها موجب نهادینه کردن فرهنگ فضای مجازی در جامعه می‌شود.
این مسئول بابیان اینکه نباید به دنبال محدودسازی فضای مجازی باشیم، گفت: باید در راستای ترویج آموزش و فراگیری همگانی فضای مجازی گام برداریم.

نظر شما