شناسهٔ خبر: 22939897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز طرح زمستانی پلیس در سطح جاده‌های لرستان

طرح زمستانی پلیس و نیرو‌های امدادی دیگر در سطح جاده‌های لرستان با مشارکت ۸۶ اکیپ پلیس راه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صبح امروز، دوشنبه با حضور سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی لرستان، مدیرکل مدیریت بحران لرستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، پلیس راه لرستان و ... طرح زمستانی پلیس در سطح جاده‌های لرستان آغاز شد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان لرستان در این رابطه با اینکه ۸۶ اکیپ پلیس راه با ۱۰ پایگاه با ظرفیت کامل آماده است و با تدابیر پشتیبانی کار خود را در طرح زمستانی انجام می‌دهد، اظهار داشت: بیش از ۳۰ پاسگاه انتظامی در مسیر شریان‌های حیاتی به پلیس راه کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهورارن محله هم با پلیس راه ارتباط دارند و امیدواریم تعامل را به حد بالایی برسانیم، گفت: به توان پلیس راهور در زمان‌های خاص و در طرح‌های زمستانی کمک می‌دهیم و یگان ویژه ما به عنوان پشتیبان کننده در آمادگی کامل است.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه حوزه معاونت اجتماعی و یگان امداد ما نیز آماده است، افزود: امیدواریم زمستان کم حادثه‌ای را پشت سر بگذاریم؛ باید کمک کنیم تصادفات فوتی و خسارتی را کاهش دهیم.

وی در ادامه گفت : این کاهش تصادفات چندین مولفه دارد که یکی از آن‌ها نظارت پلیس است، اما بخش مهم آن نیروی انسانی و کسی که خودرو را حرکت می‌دهد است، اگر مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت شود هم گره ترافیکی نخواهیم داشت و هم از اتفافات جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/د

طرح زمستانی پلیس در سطح جاده‌های لرستان آغاز شد

نظر شما