شناسهٔ خبر: 22924435 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

مدیرعامل کشتیرانی در مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

قشم و بندرعباس هاب بانکرینگ منطقه می شوند

مدیرعامل کشتیرانی گفت:کشتیرانی پس از 50 سال به یکی از 10 شرکت بزرگ کشور تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /به گزارش «خبرنگار ایرن آنلاین» محمد سعیدی افزود:شتیرانی با ساختار جدید در صدد است تا در آینده نزدیک سهم خود را از بازارهای جهانی افزایش دهد.

محمد سعیدی افزود: شرکت های هلدینگ کشتیرانی در دوران جدید فعالیت خود با توجه به نیازهای صنعت حمل و نقل دریایی اهداف و برنامه های خود را متناسب با شرایط بازار و با رویکرد سند چشم انداز 20 ساله و اقتصاد مقاومتی تدوین و به مرحله اجرا می گذارند.

سعیدی نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان توجه به آموزش های تخصصی تبدیل شدن به یکی از شرکت های برتر دنیا گسترش حمل و نقل ترکیبی همکاری با شرکت های حمل و نقل منطقه دریای خزر را از اهداف آینده شرکت کشتیرانی نام برد.

سعیدی افزود: چشم انداز و افق روشن بازار حمل و نقل دریایی با اتکا به نیروهای متخصص و ارزشمند و بهره گیری از دانش روز و وجود ناوگان کارآمد کشتیرانی را به اهداف بلند خود نزدیک می کند.

وی با بیان اینکه قیمت زمان و کیفیت 3 رکن اساسی است که شرکت ها باید به آن توجه کنند، گفت:از فروردین امسال اولین شناور بزرگ 14 هزارتنی تحویل بندر شهید رجایی می شود.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که بعد برجام هنوز باقی است نقل و انتقال بانکی است.اراده قوی از سوی بانک های اروپایی وجود ندارد آنان باید روابط را سریعتر برقرار کنند .اکنون نقل و انتقال داریم ولی روان نیست.

سعیدی با بیان اینکه قشم و بندرعباس هاب بانکرینگ منطقه می شوند، گفت: 17 خط کشتیرانی در بنادر ایران رفت و آمد می کنند و ما قصد داریم سوخت رسان اصلی آنها شویم.

وی ادامه داد:در حال حاصر 150 شناور داریم که شناورهای جدیدی که وارد می شود 50 درصد ظرفیت کانتینری را افزایش می دهد. قرار است 4 شناور از فروردین به فاصله هر 45 روز وارد کشور می شود.

مدیرعامل کشتیرانی اظهار داشت: در دوران ظالمانه تحریم شرکت کشترانی توانست همه نیازهای داخل را تامین کند.مشکلات زیادی برای شرکت در زمان تحریم بوجود آمد اما بعد از رفع تحریم ها در تمامی بنادر دنیا بصورت عادی رفت و آمد میکنیم.

نظر شما