شناسهٔ خبر: 22902599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

رونالدو : اینتر جام قهرمانی را بالای سر می برد

ستاره برزیلی سابق اینتر از شانس بالای این تیم برای فتح اسکودتو در فصل جاری سخن به میان آورد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرگزاری ایپنا و ‌به نقل از مدیاست، اینتر در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکردی خیره کننده با هدایت اسپالتی داشته و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

رونالدوی برزیلی، ستاره سابق اینتر که سابقه بازی کردن در میلان را هم در کارنامه دارد، گفت‌: اینتر در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده و تا الان شایسته صدرنشینی و قهرمانی بوده است. این تیم با این بازی‌های خوب می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

او درباره دیدار حساس اینتر برابر یوونتوس، اظهار کرد: من خاطرات باورنکردنی از چنین دیدارهایی دارم. بدون شک بازی زیبایی خواهد بود و من آن را از تلویزیون تماشا خواهم کرد.

رونالدو در ادامه‌  سخنان خود به ستایش از مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر پرداخت و بیان‌ کرد: او بازیکن بزرگی است و اصلی‌ترین دلیل صدرنشینی اینتر بوده است. ایکاردی زیبا بازی می‌کند و کلیدی‌ترین بازیکن اینتر است.

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در پایان صحبت‌های خود درباره حذف ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: ناپولی در دو، سه سال اخیر از بهترین‌های سری A بوده است. این تیم هم زیبا بازی می‌کند و هم نتایج خوبی کسب می‌کند. حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا من را غافلگیر کرد.

نظر شما