شناسهٔ خبر: 23021823 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

????? ? ????? ?? ????? ??????? ????? ?5

?????? ????? ?????? ???? ?? ?? ????? ???? ?? ???. ?? ??? ??? ?????? ?? ????? ??? ? ??????? ?????? ???. ??? ???? ????????? ?? ???? ???? ?? ??? ????? ?????? ??? ?????? ?? ??????? ?????? ? ???? ?????? ??? ????? ???????? ??? ??? ????????? ????? ????.

صاحب‌خبر -

بنيتس 50 ساله در حالي نسبت به ادامه همكاري با اينتر خوشبين است كه به خوبي مي داند، حتي حضور در ديدار پاياني رقابت‌ها به ميزباني ابوظبي يا قهرماني در حاشيه جنوبي خليج فارس نيز شايد سمتش را حفظ نكند. قهرمان فصل پيش ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه در دور نيمه نهايي جام جهاني باشگاه ها بايد با سئونگنام ايلهوا از كره جنوبي پيكار كند؛ تيمي كه كمتر از يك ماه پيش در توكيو با شكست ذوب آهن ايران قهرماني در قاره كهن را جشن گرفت و همزمان بليت حضور در اين رقابت ها را از آن خود كرد.

شرايط بد اينتر در هفته هاي اخير و نتايج دور از انتظاري كه خاوير زانتي و يارانش در ايتاليا و اروپا به دست‌آورده اند، صداي همه از جمله ماسيمو موراتي را در آورده است. مالك و رييس باشگاه ايتاليايي فرداي شكست 3 بر صفر تيمش برابر وردربرمن در هفته پاياني دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا جانشين ژوزه مورينيو را به شكلي غير مستقيم زير فشار قرار داده و مسير درهاي خروجي را به او يادآور شده بود:‌ "احساس مي كنم، فريب خورده ام و به من خيانت شده است. مربي بايد تيم را در كنترل خودش در بياورد."

كار تا جايي پيش رفت كه رسانه ها گزينه هايي را نيز براي جانشيني سرمربي سال گذشته ليورپول و سال هاي دورتر والنسيا در نظر گرفتند. از جمله والتر زنگا، فابيو كاپلو، ديگو سيمونه و سرانجام لوچانو اسپالتي. با اين همه رافاي همواره خونسرد و متين در برابر اين نام ها تنها عنوان مي كند: "هنوز من مربي هستم."

خبر خوش براي بنيتس در آستانه بازي با تيم آمده از شرق دور به خاور ميانه بازگشت دوباره ژوليو سزار، مايكون و ديگو ميليتو است. به اين ترتيب اميدواري ها در اردوي نراتزوري براي رسيدن به عنوان قهرماني بيشتر شده است. تا جايي كه كاپيتان آرژانتيني اين تيم مي گويد: "دوست داشتيم همانند بارسلونا شش جام قهرماني را به دست مي آورديم. ولي پنج عنوان هم چندان بد نيست."

پيش بيني مي شود، اينتر در ديدار پاياني با اينترناسيونال پورتو آلگره از برزيل، قهرماني آمريكاي جنوبي در سال 2009 رو به رو شود كه در ديگر ديدار دور نيمه نهايي با TP مازمبه از كنگو بازي خواهد شد كه اگر چه در يك چهارم نهايي با يك گل پاچوكاي مكزيك را ناكام گذاشت ولي براي برزيلي ها چندان دردسرساز به نظر نمي رسد. ر کلاس تي 46 رقابت‌هاي دووميداني و عرفان حسيني در رقابت‌هاي پرتاب نيزه به مدال طلا رسيده‌اند.
 

نظر شما