شناسهٔ خبر: 22733459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از 5 کتاب پژوهشی و نمایشنامه در همدان

مدیرکل ارشاد همدان از انتشار و رونمایی پنج عنوان کتاب پژوهشی و نمایشنامه ویژه کودک و نوجوان در بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رونمایی از 5 کتاب پژوهشی و نمایشنامه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ فاضل عبادی مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به اینکه ٤٣ اثرهنری و نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: این میزان نسبت به سال گذشته ٢٥ درصد افزایش داشته است که  در مجموع در جشنواره امسال ٤٨ نمایش و تولیدات هنری در معرض تماشای عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه  دراین جشنواره برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تجلیل از پیشکسوتان این عرصه و رونمایی از چندین کتاب در حوزه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

 مدیرکل ارشاد همدان اظهار داشت: این کتابها از سوی دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان چاپ و منتشر می‌شود.

 وی ادامه داد:  همزمان با برگزاری جشنواره پنج کتاب تئاتر کودک و نوجوان، رویکردهای نوین به نمایش خلاق ،کتاب دوم اوراند هریس ،  خانه خورشیدو اولین تئاتر کودکان توسط انتشارات نمایش و نشر افراز چاپ و منتشر می‌شود.

 عبادی خاطر نشان کرد: کتاب تئاترکودک ونوجوان نوشته مانون ون دِ وادر با ترجمه سیدحسین فدایی حسین، کتاب دوم اوراندهریس نوشته لاول سوارتزر با ترجمه سیدحسین فدایی حسین، کتاب  رویکردهای نوین به نمایش خلاق" نوشته جودیت هیس با ترجمه منوچهراکبرلو، نمایشنامه "خانه خورشید نوشته شهرام کرمی وارد بازار نشر می‌شود.

 رئیس بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: همچنین کتاب  اولین تئاترکودکان نوشته ناتالیازاتس با ترجمه فریدون پارسانژاد کتاب‌های این دوره هستند که ویژه کودکان و نوجوانان، مربیان و هنرمندان وارد بازار نشر می‌شوند ضمن اینکه کتاب اولین تئاتر کودکان با همکاری نشرافراز منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ج


رونمایی از 5 کتاب در حشواره تئاتر کودک ونوجوان امسال

نظر شما