شناسهٔ خبر: 22723579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نمایش خیابانی «مبارک باشد» از میناب به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافت

نمایش خیابانی کودک و نوجوان «مبارک باشد» به نویسندگی وکارگردانی حبیب الله ناصری از شهرستان میناب به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده؛ نمایش خیابانی کودک و نوجوان «مبارک باشد» به نویسندگی وکارگردانی حبیب الله ناصری از شهرستان میناب از سوی دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 11 آذرماه در استان همدان به اجرا درخواهد آمد.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از دهم تا پانزدهم آذرماه سال جاری در همدان برگزار می‌شود و گروه نمایش مبارک باشد روز پنجشنبه عازم این فستیوال است.

نمایش خیابانی کودک ونوجوان «مبارک باشد» در روزهای شنبه 11 آذرماه و یکشنبه 12 آذرماه سال جاری درمحوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی همدان اجرا می شود.

 تنها گروه از هرمزگان دراین فستیوالی که از کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، آذربایجان،ترکمنستان، روسیه و گروه هایی از کشور ایران است.

نمایش خیابانی کودک ونوجوان «مبارک باشد» یکی از تولیدات حوزه هنری استان هرمزگان است و بازیگرانی چون ایوب رحیمی،داوودرمضانزاده،میران سلمانی، بهناز زارعی درآن ایفای نقش می کنند و همچنین شیرزادعشقی و جواد ذاکری هم موسیقی این نمایش شاد را برعهده دارند.

گروه نمایشی صدف میناب با این نمایش به سرپرستی باقررمضان زاده از دهم تا پانزدهم آذرماه جهت حضور دراین فستیوال بین المللی عازم استان همدان است که این نمایش فضای ایجاد شده بر بازی های کودکان و نوجوانان را درعصر حاضر مورد تاکید دارد.

انتهای پیام/

نظر شما