شناسهٔ خبر: 22659523 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان با حضور وزیر صنعت معدن وتجارت آغاز به کار کرد

تهران- ایرنا - یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان «Ibex 2017» با حضور 'محمد شریعتمداری' وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه ها و تشکل های مربوطه از امروز - پنجشنبه دوم آذرماه سال جاری آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این نمایشگاه 139 شرکت داخلی و نمایندگان 38 شرکت خارجی ازکشورهایی فرانسه، ترکیه، آلمان، لهستان، ایتالیا، اتریش، سوئد، انگلستان، چین،کره‌جنوبی و امارات متحده عربی حضور دارند.
در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان تولیدکنندگان نان صنعتی، سازندگان ماشین‌آلات نان، تولیدکنندگان نان شیرینی و کیک، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات کافه قنادی، تولیدکنندگان آرد وسازندگان ماشین‌آلات آردسازی شرکت دارند.
تولیدکنندگان خمیرمایه و بهبود دهنده، سازندگان سیلو، تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط، تولیدکنندگان آنزیم‌های مصرفی در صنایع غذایی، تولیدکنندگان دکوراسیون مرتبط، تولیدکنندگان امولسیفایرهای خوراکی، صنایع بسته‌بندی، تولیدکنندگان قهوه و غلات افزودنی، تولیدکنندگان لباس کار مرتبط، مشاوران صنعت آرد و نان، سازمان‌ها و اتحادیه‌های و صنایع وابسته حضور یافته اند.
در کنار این نمایشگاه برنامه‌های جانبی گسترده‌ای هم برای این نمایشگاه تدارک دیده شده که «کارگاه آموزشی بهبود کیفیت آرد» و سمینار «نان – صنعت سلامت» از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان «Ibex 2017» با حضور ١٧٧ شرکت داخلی و خارجی از امروز - پنجشنبه دوم تا 5 آذرماه سالجاری به مدت چهار روز از ساعت 9 تا 17 و در سالن‌های 8 و 9 و 10 و 11 پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**9186*1724*1063 گزارش:هما همت خواه * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*

نظر شما