شناسهٔ خبر: 22660398 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز بکار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان در 14 هزار و 500 مترمربع و با حضور 139 شرکت داخلی و 38 شرکت خارجی از 11 کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به‌مدت 4 روز برپا شده است.
نمایندگانی از فرانسه، ترکیه، آلمان، لهستان، کره‌جنوبی، ایتالیا، اتریش، سوئد، انگلستان، چین و امارات متحده عربی به همراه تولیدکنندگان توانمند داخلی، آخرین فناوری صنعت آرد و نان را به نمایش گذاشته اند.
تولیدکنندگان نان صنعتی، سازندگان ماشین‌آلات نان، تولیدکنندگان نان شیرینی و کیک، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات کافه قنادی، تولیدکنندگان آرد و سازندگان ماشین‌آلات آردسازی حاضر هستند.
تولیدکنندگان خمیرمایه و بهبود دهنده، سازندگان سیلو، تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط، تولیدکنندگان آنزیم‌های مصرفی در صنایع غذایی، تولیدکنندگان دکوراسیون مرتبط، تولیدکنندگان امولسی فایرهای خوراکی، صنایع بسته‌بندی، تولیدکنندگان قهوه و غلات افزودنی، تولیدکنندگان لباس کار مرتبط، مشاوران صنعت آرد و نان، سازمان‌ها و اتحادیه‌های مرتبط، مطبوعات و صنایع وابسته، دیگر گروه‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.
برنامه‌های جانبی گسترده‌ای هم برای این نمایشگاه تدارک دیده شده که «کارگاه آموزشی بهبود کیفیت آرد» و سمینار «نان – صنعت سلامت» از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.
این نمایشگاه از ساعت 9 تا 17 و در سالن‌های 8 و 9 و 10 و 11 پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

نظر شما