شناسهٔ خبر: 2201296 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تا ۲۸ آبان؛

دانشجویان با شرکت در آموزش مجازی در قرعه‌کشی عمره شرکت کنند/ برطرف شدن مشکلات سامانه ثبت‌نام

دانشجویانی که در قرعه کشی عمره پذیرفته نشده‌اند تا ۲۸ آبان‌ فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و گذراندن دوره‌های ویژه، در قرعه کشی مجدد این طرح قرار بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، دانشجویانی که در قرعه کشی عمره پذیرفته نشده‌اند تا ۲۸ آبان‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و گذراندن دوره‌های ویژه و کسب نمرات لازم در قرعه کشی مجدد این طرح قرار بگیرند.

 

گفتنی است این طرح برای نخستین بار در سال جاری برای دانشگاهیان ثبت‌نام کننده در عمره اجرا می‌شود و در سال‌های گذشته تمام سهمیه بر اساس تعداد دانشجویان یک دانشگاه و ثبت‌ نامی‌های آن، در اختیار دانشگاه‌های تمام کشور قرار می‌گرفت.

 

همچنین بر اساس تصمیمات ستاد عمره مقرر شد سهمیه دانشجویان علاقمند به معارف دینی و موضوعات مرتبط به حج و عمره را جدا کنیم و علاقمندان به موضوعات مذکور به صورت ویژه در سامانه آموزش مجازی دوره‌های لازم را طی کرده و مجددا قرعه‌کشی شوند.

 

براساس این گزارش به دلیل حجم بالای کاربران، این سامانه در روز اول مشکلاتی داشت، اکنون بعد از گذشت چند روز این مشکل حل شده و علاقمندان که نتوانستند در این دوره‌ها شرکت کنند، مجددا با ورود به سامانه آموزش مجازی و گذراندن دوره‌ها شانس خود را برای پذیرفته شدن در عمره امتحان کنند.

 

لازم به ذکر است، این دوره شامل آشنایی با احکام اولیه و آشنایی با تاریخ ائمه بقیع (علیهم السلام) است و در پایان هر درس سوالاتی از متقاضی پرسیده می‌شود و بعد از گذراندن دوره‌ها، آزمون پایان دوره از متقاضیان گرفته می‌شود.

 

نظر شما