شناسهٔ خبر: 2198359 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تا 28 آبان

دانشجویان با شرکت در آموزش مجازی در قرعه‌کشی عمره شرکت کنند/ برطرف شدن مشکلات سامانه ثبت‌نام

دانشجویانی که در قرعه کشی عمره پذیرفته نشده‌اند تا 28 آبان‌ فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و گذراندن دوره‌های ویژه، در قرعه کشی مجدد این طرح قرار بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، دانشجویانی که در قرعه کشی عمره پذیرفته نشده‌اند تا 28 آبان‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و گذراندن دوره‌های ویژه و کسب نمرات لازم در قرعه کشی مجدد این طرح قرار بگیرند.

گفتنی است این طرح برای نخستین بار در سال جاری برای دانشگاهیان ثبت‌نام کننده در عمره اجرا می‌شود و در سال‌های گذشته تمام  سهمیه بر اساس تعداد دانشجویان یک دانشگاه و ثبت‌ نامی‌های آن، در اختیار دانشگاه‌های تمام  کشور قرار می‌گرفت.

همچنین بر اساس تصمیمات ستاد عمره مقرر شد سهمیه دانشجویان علاقمند به معارف دینی و موضوعات مرتبط به حج و عمره را جدا کنیم و علاقمندان به موضوعات مذکور به صورت ویژه در سامانه آموزش مجازی دوره‌های لازم را طی کرده و مجددا قرعه‌کشی شوند.

براساس این گزارش به دلیل حجم بالای کاربران، این سامانه در روز اول مشکلاتی داشت، اکنون بعد از گذشت چند روز این مشکل حل شده و علاقمندان که نتوانستند در این دوره‌ها شرکت کنند، مجددا با ورود به سامانه آموزش مجازی و گذراندن دوره‌ها شانس خود را برای پذیرفته شدن در عمره امتحان کنند.

لازم به ذکر است،این دوره شامل آشنایی با احکام اولیه و آشنایی با تاریخ ائمه بقیع (علیهم السلام) است و در پایان هر درس سوالاتی از متقاضی پرسیده می شود و بعد از گذراندن دوره ها، آزمون پایان دوره از متقاضیان گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما