شناسهٔ خبر: 2201304 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خواستار شد:

حج عمره دانشجویی تحریم شود

عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خواستار تحریم حج عمره دانشجویی به دلیل حمایت آل سعود از کشتار مردم مظلوم بحرین شد.

صاحب‌خبر -
سیداحمد پرهیزگار در گفت و گو باخبرنگار«خبرگزاری دانشجو» در زنجان با اشاره به مداخله رژیم آل سعود در بحرین و کشتار این امت مسلمان تأکید کرد: مطمئنا دومینوی سقوط دیکتاتور ها به ملک عبدالله هم خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه این موج بیداری اسلامی در مقابل دیدگان متحیر نظام سلطه جهانی و در راس آن آمریکای جنایت کار و رژیم نامشروع صهیونیستی و مزدوران منطقه ای آنان صورت می گیرد تصریح کرد: بی تردید مداخله ی آمریکا دربحرین توسط ارتش عربستان سعودی عواقب ناگواری را در پی خواهد داشت و این لکه ی ننگ تا ابد بر دامان دولت عربستان باقی خواهد ماند و استمرار این دخالت آشکار به آزادی حرمین شریفین از سلطه ی حکام سعودی منجر خواهد شد.
 
عضو جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان همچنین خواستار تحریم حج عمره دانشجویی به دلیل حمایت آل سعود از کشتار مردم مظلوم بحرین شد.
 
پرهیزگار، در توصیه ای به دستگاه های دیپلماسی کشورمان، تحرک هر چه بیشتر در جهت منافع جهان اسلام و انقلاب اسلامی ایران را خواستار شد و ابراز داشت: دستگاه دیپلماسی کشورمان بایستی به هر طریق ممکن حمایت خود را از انقلاب های مردمی منطقه انجام داده و شرایط دلگرمی جوانان مسلمان را فراهم بیاورد و در این زمینه اخراج سفرای کشورهای عربستان و بحرین حداقل کاری است که در این شرایط می تواند مؤثر باشد.
 
این دانشجوی فعال دانشگاه زنجان همچنین وجود دولت های سلطنتی و دیکتاتور را از علل بروز تحولات در منطقه خاورمیانه عنوان کرد و اظهار داشت: وابستگی حاکمان کشورهای منطقه نیز از دیگر عوامل نا امنی و در پی آن بروز تحولات در منطقه است./انتهاي پيام/

نظر شما