شناسهٔ خبر: 21885186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

برتری پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با استقلال خوزستان/ مدافع میزبان اخراج شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، از ساعت 17 امروز و در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، استقلال خوزستان در حضور حدود 20 هزار تماشاگر ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس تهران است.
پرسپولیس که پس از شکست مقابل الهلال عربستان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و کسب نتایج نامطلوب مقابل پیکان و سپاهان در لیگ برتر و همچنین محرومیت «مهدی طارمی» از سوی فیفا با بحران مواجه شده بود، در دیدار امروز بسیار با انگیزه نشان داد.
در دقیقه 16 پاس «محسن مسلمان» به «گادوین منشا» رسید که ضربه این مهاجم نیجریه ای را دروازه بان استقلال خوزستان مهار کرد، اما توپ برگشتی را «علی علیپور» به گل نخست تبدیل کرد.
دو دقیقه پس از آن، پاس طلایی «محسن مسلمان» به «علی علیپور» رسید و این مهاجم جوان به زیبایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.
پرسپولیس که حاکم مطلق بر توپ و میدان بود در دقیقه 23 با ضربه «شجاع خلیل زاده» به گل سوم دست یافت تا در آستانه یک برد قاطع قرار بگیرد.
در دقیقه 34 و برخلاف روند بازی تیم استقلال خوزستان با ضربه «رضا کرملاچعب» به گل دست یافت. این بازیکن فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت.
در دقیقه 37 اشتباه عجیب دروازه بان میزبان سبب شد تا «سیامک نعمتی» در آستانه گلزنی قرار بگیرد، اما «موسی کولی بالی» او را با خطا متوقف کرد.
داور مسابقه این خطا را پنالتی اعلام کرد و مدافع اهل مالی استقلال خوزستان هم از زمین اخراج شد تا کار شاگردان «عبداله ویسی» سخت تر شود.
«گادوین منشا» پشت ضربه پنالتی ایستاد که «گودرز حبیبی» دروازه بان جوان استقلال خوزستان به خوبی این ضربه را مهار کرد.
**ترکیب استقلال خوزستان:
گودرز داوودی، ابوالفضل علایی، موسی کولی بالی، سید علیرضا زندوی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی، سلمان بحرانی، فرید بهزادی کریمی، رضا کرملاچعب و جونیور
**ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی،محسن مسلمان، گادوین منشا و علی علیپور
ورزشی**3783**1584
خبرنگار: امیر میرزاییان*انتشار:مریم مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما