شناسهٔ خبر: 21884847 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

پرسپولیسی‌ها پشت در ماندند

با وجود خالی بودن بسیاری از سکوها، تعدادی از هواداران پرسپولیس نتوانستند وارد ورزشگاه غدیر اهواز شوند.

صاحب‌خبر -
 دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شده است.

* در حالی که کمتر از ۴۰ دقیقه دیگر این بازی آغاز می شود، استقبال هواداران بسیار خوب بوده است.

* اطراف ورزشگاه نیز ترافیک روان وجود دارد و تماشاگران بدون هیچ مشکلی در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* آن چه امروز اطراف ورزشگاه غدیر بسیار به چشم می خورد، بازار داغ فروش کلاه و پرچم های سرخ است.

* باتوجه به این که ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه به تیم میهمان اختصاص دارد، جایگاه پرسپولیس یک ساعت پیش از آغاز بازی پر شد  و هواداران این تیم دیگر اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.

*برخلاف پرسپولیسی ها که استقبال خوبی از این بازی داشته اند، هواداران استقلال اندک هستند.

*پیش از آغاز بازی زمانی که دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند، برانکو در کنار تیمش بود و مورد تشویق هواداران قرار گرفت ولی ویسی همراه تیمش وارد زمین نشد.

* گودرز داوودی. ابوالفضل علایی، موسی کولی بالی، سیدعلیرضا زندوی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی، سلمان بحرانی، فرید بهزادی کریمی، رضا کرملاچعب و جونیور، ۱۱ مردِ ویسی در این بازی هستند.

* پرسپولیس امروز با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، محسن مسلمان، گادوین منشا و علی علیپور به میدان می رود.

* حدود ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه غدیر از نزدیک شاهد این بازی هستند که کمتر از ۱۰۰۰ نفر آن ها طرفدار استقلال خوزستان هستند.

* زمانی که تیم پرسپولیس وارد زمین شد، هواداران استقلال خوزستان با شعار "۴ تایی ها" باتوجه به شکست این تیم برابر الهلال عربستان در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان کنایه زدند.

* زمانی که برانکو وارد زمین شد بازار عکس سلفی با او داغ بود و باتوجه به این که افراد متفرقه در کنار زمین زیاد بودند، این موضوع ناراحتی برانکو را در برداشت، به صورتی که از جلالی، ناظر بازی خواست که این افراد را از کنار زمین دور کند.

نظر شما