شناسهٔ خبر: 21593625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجتمع پالادیوم خارج از ضوابط طرح تفصیلی احداث شده است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر گفت: مجتمع پالادیوم با بارگذاری گسترده و خارج از ضوابط پهنه ها و زیر پهنه های طرح تفصیلی و بدون ارائه به کمیسیون ماده 5 ساخته شده است.

صاحب‌خبر -

مجتمع پالادیوم خارج از ضوابط طرح تفصیلی احداث شده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، ری و تجریش در نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری نسبت به ساخت و سازهای مربوط به مجتمع تجاری پالادیوم گفت: این مجتمع تجاری در سال های گذشته با بارگذاری گسترده و خارج از ضوابط پهنه ها و زیر پهنه های طرح تفصیلی و بدون ارائه به کمیسیون ماده 5 ساخته شده است و از آنجایی که جذب سفر آن محلی، منطقه ای و شهری است به پارکینگ زیادی نیاز دارد و اکنون مشکلات جدی را برای اهالی محل و منطقه ایجاد کرده است .

وی ادامه داد: مالک مجمتع پالادیوم زمینی را در گذر جنوبی به بهانه ساخت پارکینگ خریداری کرد اما طی توافقی با شهرداری منطقه آنجا را هم تبدیل به کاربری اداری، ورزشی و غیره کرده است و بر اساس همین توافقات، احداث زیرگذری برای اتصال این ساختمان و مجتمع تجاری پالادیوم در حال اجرا است که چنین کاری در شهر تهران عرف نیست.

سالاری با اشاره به توافق جدید مالک پالادیوم با شهرداری منطقه بیان کرد: با توجه به این توافق، مالک قصد ایجاد یک پل هوایی به طول 40 متر که از فراز املاک دیگری نیز می گذرد را دارد و علی رغم اینکه تعدادی از اعضای شورای معماری منطقه مخالف این موضوع هستند،مالک شهردار فعلی منطقه را به شدت تحت فشار قرار گذاشته است که این پل احداث شود.

سالاری در پایان ضمن درخواست از ریاست شورای شهر تهران برای ارائه این تذکر به شهردار تهران گفت: لازم است شهردار تهران برای جلوگیری و لغو این توافقات فوری اقدام کند.

انتهای پیام/

سالاری خواستار لغو توافقات مالک پالادیوم با شهرداری منطقه شد

نظر شما