شناسهٔ خبر: 21591381 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تخلفات یک مجتمع تجاری در منطقه شمالی شهر

محمد سالاری در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به مشکلاتی که مجتمع پالادیوم برای اهالی منطقه ایجاد کرده گفت: این مجتمع در خیابان مقدس اردبیلی خیابان الف قرار دارد و جدا از آنکه بارگذاری های گسترده و خارج از ضوابط پهنه و زیر پهنه طرح تفضیلی دارد که در کمیسیون ماده پنج نیز مطرح نشده و مجوز نگرفته است پارکینگی به میزان مناسب تامین نشده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از تخلفات یک مجتمع تجاری در منطقه شمالی شهر تهران خبر داد.

وی ادامه داد: این مجتمع بار ترافیکی محله ای، منطقه ای و شهری ایجاد کرده و برای اهالی مشکلات بسیاری به وجود آورده است.

سالاری با اشاره به اینکه مالک در گذر جنوبی این خیابان ملکی را به بهانه تامین پارکینگ مورد نیاز خریداری کرده اما در فرایند اجرایی آن را به مجتمعی اداری ورزشی تبدیل کرده است، اظهار داشت: بر اساس توافق انجام شده با شهردار منطقه زیرگذری قرار است این دو ساختمان را به متصل کند که این موضوع در شهر تهران سابقه نداشته است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: همچنین شهردار منطقه توافق کرده پل هوایی ۴۰ متری بر فراز ملک اهالی منطقه احداث شود تا این دو مجتمع به هم متصل شود که تعدادی از شورای معماری مناطق با آن مخالفت کرده اما تحت فشار شهردار این موضوع در حال اجرا شدن است.

سالاری خطاب به شهردار تهران گفت: از شهردار تهران می خواهم به فوریت این توافقات را لغو کند و گزارش آن را به شورا ارائه کند.

وی اظهار امیدواری کرد با رویکرد جدید شهرداری نسبت به حوزه شهرسازی و معماری شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

 

نظر شما