شناسهٔ خبر: 21576672 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

ایلام میزبان سرپرست وزارت علوم است

سید ضیاءهاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی – دانشگاهی به ایلام سفر می کند.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار ایلام، بهره برداری از ساختمان جدید دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه ایلام و کلنگ زنی بوستان مرکزی بلوط این دانشگاه در زمینی به مساحت 4/5 هکتار از جمله اهداف حضور  هاشمی در دانشگاه ایلام به شمار می رود.

سرپرست وزارت علوم همچنین در مراسمی با حضور مسئولان استانی و رؤسای دانشگاه‌های استان، آموزشکده فنی مهندسی و کشاورزی دهلران را به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری و در آیین آغاز سال‌تحصیلی دانشگاه ایلام شرکت می کند.

برگزاری جلسه ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور مقامات و مسئولان کشوری از جمله سردار علی فضلی از برنامه‌های این سفر است.

همزمان با سفر هاشمی به ایلام، جلسه ستاد مرکزی اربعین دانشگاهیان با حضور اعضای ملی و استانی در دانشگاه ایلام تشکیل و سیاست‌های وزارت علوم برای مشارکت جامعه دانشگاهی در راهپیمایی بزرگ اربعین تعیین می‌شود.

برگزاری آیین اختتامیه سوگواری ملی اربعین دانشگاهیان و تقدیر از آثار برگزیده دانشجویان از دیگر برنامه های حضور سرپرست وزارت علوم در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه ایلام است.

سرپرست وزارت علوم را در این سفر حسین میرزایی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مدیران این وزارتخانه همراهی می‌کنند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما