شناسهٔ خبر: 21524422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با حضور مسئولان و کادر آموزشی

زنگ "مهر و مقاومت" در ۶۸۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان نواخته شد

R7843/P1357/S6,65/CT11

زنگ "مهر و مقاومت" با حضور مسئولان، کادر آموزشی و دانش‌آموزان در ۶۸۰۰ مدرسه استان سیستان و بلوچستان نواخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز آیین زنگ "مهر و مقاومت" به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس با حضور مسئولان، کادر آموزشی و دانش‌آموزان در 6800 مدرسه 19 شهرستان استان پهناور سیستان و بلوچستان نواخته شد.

مراسم محوری زنگ "مهر و مقاومت" در زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در دبیرستان دخترانه "علوم و معارف اسلامی" در حال برگزاری است.

علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در مراسم زنگ "مهر و مقاومت" در زاهدان اظهار داشت: امروز حدود 700 هزار دانش‌آموز 19 شهرستان استان در 6 هزار و 800 مدرسه و با ظرفیت 26 هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه با مشارکت خیرین و اداره‌کل نوسازی مدارس استان 122 مدرسه با 580 کلاس جدید در استان ساخته خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس سطح استان از 3 ماه قبل آغاز شده اما با هدف جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: تابستان امسال 500 مدرسه در نقاط مختلف استان مرمت و بازسازی شده است. همچنین در سال تحصیلی جاری ظرفیت مدارس شبانه‌روزی استان 30 درصد افزایش یافته است.

نخعی اظهار داشت: با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس سیستان و بلوچستان امسال 3000 نیروی خرید خدمت با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد تومان در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان جذب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما