شناسهٔ خبر: 21532891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار درمیان: مدیران جامعه تربیت شدگان مکتب آموزش و پرورش هستند

بیرجند - ایرنا - فرماندار درمیان گفت: دستگاه بزرگ آموزش و پرورش وظیفه تربیت انسان ها را بر عهده دارد و همه مدیران جامعه ما تربیت شدگان این مکتب هستند.

صاحب‌خبر -

محمد بشیری زاده روز شنبه در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس از دانش آموزان خواست با جدیت تمام برای کسب علم و دانش تلاش کنند چرا که آینده پرافتخار نظام اسلامی در دست آنان است.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش بهترین شکل آینده ‌سازی برای جامعه است اظهار کرد: موفقیت در نظام تعلیم و تربیت وابسته به کار گروهی معلمان و مدیران و همکاری دانش آموزان است.
وی گفت: معلمان تلاش کنند اکثر استعدادهای دانش آموزان شناسایی و شکوفا شود و از همان اوایل تحصیل آشنایی دانش آموزان با معارف اسلامی و دینی باعث تهذیب و قرار گرفتن در مسیر صحیح می شود.
مدیر آموزش و پرورش درمیان هم گفت: سال تحصیلی جدید با حضور 12 هزار دانش آموز در 756 کلاس درس شهرستان زیر نظر یکهزار و 200 همکار فرهنگی شهرستان آغاز شد.
حسین مهران فر همکاری مردم به ویژه والدین دانش آموزان با آموزش و پرورش را ضروری دانست و افزود: هرچه این همکاری ها بیشتر و بهتر باشد شاهد نتایج مثبت و ارزشمندی در وضعیت تحصیلی دانش آموزان و کاهش مشکلات آموزشی و پرورش خواهیم بود.
همزمان با نخستین روز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت در 256 واحد آموزشی شهری و روستایی شهرستان درمیان نواخته شد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*3028*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- رسول محمدحسنی

انتهای پیام /*

نظر شما