شناسهٔ خبر: 2034164 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

پرونده مسکن مهر امسال بسته می شود

واحدی با بیان اینکه مسئولیت ما ساخت مسکن مهر برای شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت بوده است گفت: تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در این شهرها بسته می‌شود.

صاحب‌خبر -
واحدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مسئولیت ما ساخت مسکن مهر برای شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت بوده است گفت: تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در این شهرها بسته می‌شود.

وی در ادامه افزود: تاکنون ساخت اکثر واحدهای مسکن مهر در شهرهایی از جمله واوان، اسلام‌شهر، رباط کریم، دماوند، فیروزکوه به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، تصریح کرد: واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در انتظار خدمات زیربنایی هستند و در صورتی که در این سایت‌ها انشعاب آب و فاضلاب آنها نصب شود آماده بهره‌برداری هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال 29 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بخش عمده‌ای از این واحدها در دهه فجر افتتاح و مابقی آنها در اسفند ماه تحویل داده می‌شود.

واحدی خاطرنشان کرد: پرونده مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان تهران به طور قطع با تأمین خدمات آب، برق‌، گاز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/




برچسب‌ها:

نظر شما