شناسهٔ خبر: 20267784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

۴۹۲ کارگر بیکار کهگیلویه و بویراحمد "بیمه بیکاری" دریافت می‌کنند

R41452/P41362/S6,69/CT11

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۹۲ نفر از کارگران این استان که بنا به هر دلیلی از کار بیکار شده‌اند هم اکنون بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عباس نورمحمدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 53 درصد جمعیت کشور زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی است که انتظار می‌رود رسانه‌ها یاری‌گر این یازمان باشند.

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار مستمری‌بگیر تامین اجتماعی داریم عنوان کرد: سال گذشته ماهیانه 25 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف هزینه کردیم.

نورمحمدی خواستار پرداخت حق بیمه بیمه شدگان توسط کارفرما شد و افزود: اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیماران دارای بیمه تامین اجتماعی را به دلیل بدهی ویزیت نکنند پذیرفتنی نیست و این برای مجموعه تامین اجتماعی نگران کننده است.

وی ادامه داد: بدهی بیمه کارفرمایان بخش خصوصی را تقسیط می‌کنیم و این موضوع را بارها اعلام کردیم و در دولت یازدهم جرائم کارفرمایان برای اولین بار بخشیده شد.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بسته به درخواست کارفرمایان در زمینه زمان پرداخت بدهی از صفر تا 100 درصد جرائم کارفرمایان را می‌بخشیدیم.

نورمحمدی تصریح کرد: طرح کشوری اس.اس.ام در این استان با هدف ثبت هویتی تمام بیمه شدگان اصلی و تبعی اجرایی و با این شرایط در صورتی فردی از بیمه شدگان اصلی و تبعی در آینده بخواهد شاغل شود نیاز به نام نویسی در تامین اجتماعی ندارند.

وی با بیان اینکه 93 هزار بیمه شده اصلی و بیش از 300 هزار اصلی و تبعی داریم تصریح کرد: در سال 95 نسبت به 94 هشت درصد افزایش بیمه شده اصلی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما