شناسهٔ خبر: 66449126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم:

خدمتی که استاد مطهری به انقلاب کرد ریشه در قیام امام حسین (ع) دارد

حجت الاسلام محمود اسدی در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صادر کرد گفت: خدمتی که استاد مطهری به انقلاب کرد ریشه در قیام امام حسین (ع) دارد.

صاحب‌خبر -

 

خدمتی که استاد مطهری به انقلاب کرد ریشه در قیام امام حسین (ع) دارد

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم، حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم به مناسبت سالگرد شهادت علامه مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه پیامی صادر کرد:

خدمتی که استاد مطهری به انقلاب اسلامی کرد ریشه در قیام امام حسین (ع) دارد که اگر نهصت کربلا نبود دین در هجوم تحریفات و انحرافات تکه تکه میشد و خون این شهید، حیات انقلاب اسلامی را تثبیت و پایداری و ثبات حکومت دینی را تضمین کرد.

بنا به فرمایشات علامه طباطبایی مبنی بر اینکه شهید مطهری در زمینه های علوم انسانی و علوم الهی و علوم سیاسی نابغه ای در عصر و زمان خودش بود و این شهید والامقام با سطح هوش بالایی که داشتند هر کاری که برای ایشان انجام می دادند به هدر نمی رفت و از لحاظی نیز امام (ره) فرمودند ایشان یکی از افرادی هستند که حاصل عمر من بوده و از اولین افرادی بودند که در بحث های مبارزات انقلاب از طریق پایه های انسانی وارد شدند و افرادی که ایده های کمونیست داشتند را به چالش می کشیدند.

 ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد علامه مطهری یاد آور روز بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران و بسیج و بهانه ای است برای تجلیل از خدمات اساتید و مربیانی که در عرصه تعلیم و تربیت و رشد و تعالی انسان ها زحمت می کشند است.

شخصیت شهید، که در اسلام شناسی و فنون مختلفه اسلام و قرآن کم نظیر بود و این شهید عمر شریف و ارزنده خود را صرف اهداف مقدس اسلام کرد و با کجروی ها و انحرافات سر سختانه به مبارزه پرداخت و به راستی که علامه مطهری در همه عرصه ها از تدریس در حوزه و دانشگاه گرفته تا تالیف کتب و فعالیت فرهنگی صاحب سبک و نظر بود که از او شخصیتی بی نظیر در بین علمای شیعه و تاریخ حوزه های علمیه شیعه به جهان اسلام معرفی کرد.

لذا بر خود لازم میدانم ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت علامه و فیلسوف قرن معاصر و روز معلم را محضر همه معلمان عزیز کشور و همچنین هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را خدمت مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  تبریک و تهنیت عرض نموده و در پایان این روز را به تمام مربیانی که در عرصه تعلیم و تربیت و ارتقاء روحیه جهاد و شهادت فعالیت دارند تبریک میگویم.

حجت‌الاسلام محمود اسدی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دیلم

 

نظر شما