شناسهٔ خبر: 66802427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

محدودیت‌ های ۲ ایستگاه متروی مشهد در روز پنجشنبه

متروی مشهد در ظهر پنجشنبه هنگام تشییع پیکر شهید جمهور در ایستگاه های بسیج و شریعتی توقف ندارد.

صاحب‌خبر -

محدودیت‌ های ۲ ایستگاه متروی مشهد در روز پنجشنبه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری قطار شهری مشهد گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده در جلسه ستاد هماهنگی تشییع پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با حضور فرماندار و شهردار مشهد، مقرر شد تا محدودیت‌ هایی در ٢ ایستگاه اعمال شود.

 

بهرام نکاحی امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر همین اساس در ساعت اوج حضور جمعیت در میدان بسیج و برای حفظ ایمنی مردم، سرویس‌ دهی خط یک مترو در این ایستگاه به صورت موقت متوقف خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین در ساعت اوج جمعیت در ایستگاه شریعتی نیز سرویس‌ دهی این ایستگاه در خط ٢ متوقف و تنها سرویس دهی در خط یک ادامه خواهد یافت.

 

نکاحی ادامه داد: پس از اعلام مرکز کنترل مبنی بر ازدحام جمعیت، این ٢ ایستگاه تا پایان مراسم غیرفعال و مسافران باید در ایستگاه های قبل یا بعد شریعتی و بسیج از واگن‌ ها پیاده یا سوار شوند.

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌ سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید جمهور پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران، صبح پنجشنبه سوم خرداد برای تشییع و وداع مردم خراسان جنوبی و خراسان رضوی به بیرجند و سپس به مشهد مقدس منتقل خواهد شد.

نظر شما