شناسهٔ خبر: 19988074 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان آزاد اسلامی از 20 تیر آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان این دانشگاه به مدت یک ماه و از تاریخ 20 تیر تا 20 مردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا صامت افزود: دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مهمانی می‌توانند در مهلت تعیین شده به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.
وی اظهار کرد: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی، پس از ثبت درخواست‌هایشان در سامانه منادا می‌توانند از طریق همین سایت پیگیر درخواست خود شوند.
صامت از دانشجویان متقاضی نقل و انتقال درخواست کرد از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد خودداری کنند و منتظر دریافت درخواست‌هایشان از طریق سامانه منادا باشند.
به گفته مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد، نتایج درخواست‌های نقل و انتقال پیش از شروع ثبت‌نام نیمسال اول 97-96 به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
وی یادآور شد: فرآیند نقل و انتقال‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با آیین‌نامه قبلی انجام می‌شود و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه منادا از جزییات آیین‌نامه نقل و انتقال مطلع شوند.
فراهنگ **9022**1055** دریافت کننده:رقیه نوری *انتشاردهنده: زینب کارگر

انتهای پیام /*

نظر شما