شناسهٔ خبر: 18109878 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رمز فراموش شده گوشی خود را با این روش ساده باز کنید

با روشی ساده و آسان رمز فراموش شده گوشی خود را باز کنید. هوآوی هفته هاست که تیزرهایی را در تبلیغ اسمارت واچ های خود آغاز کرده است و تصاویر متعددی هم در ارتباط با این دو محصول منتشر شده است. لنوو دقایقی پیش در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 به صورت رسمی از گوشی‌های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس رونمایی کرد، دو گوشی اندرویدی مجهز به نسخه نوقا 7.0 که فروش آن از ماه مارس آغاز خواهد شد. گوشی‌های سری G پر فروش محصولات تحت برند Moto هستند. این گوشی‌ها موفق شده‌اند خود را به عنوان محصولاتی موفق با قیمت مناسب معرفی کنند. لنوو امسال طراحی جدیدترین اعضای این خانواده را به صورت کامل متحول کرده و روی پوشش فلزی تمرکز کرده است. این گوشی‌های جدید شباهت کمتری به سایر اعضای این خانواده دارند و طراحی ظاهری آنها بیشتر شبیه به گوشی‌های سری Moto Z است. بالاخره شب گذشته، سوت آغاز نمایشگاه MWC 2017 و یا همان کنگره جهانی موبایل به صدا درآمد و شرکت بلک بری به عنوان اولین کمپانی، به روی صحنه آمد و از گوشی هوشمند جدید خود یعنی KeyOne پرده برداشت. اگرچه اکثر کارشناسان تحقق نسل پنجم شبکه های مخابراتی موبایل موسوم به 5G را تا پایان دهه جاری ممکن نمی دانند، اما شاید تلاش های اخیر تعدادی از اپراتورهای برجسته و سازندگان تجهیزات، عکس این موضوع را اثبات کند. شرکت HMD Global که از این پس، گوشی های هوشمند را با برند نوکیا تولید و روانه بازار خواهد کرد، ساعتی پیش در نمایشگاه MWC 2017 به روی صحنه آمد و از دو گوشی اندرویدی جدید به نام های نوکیا 5 و نوکیا 3 رونمایی کرد. قاسم خورشیدی گفت: طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، 23 شرکت اجازه واردات گوشی‌های آیفون را دارند و تا این لحظه نیز عدد قابل ملاحظه‌ای از نیاز بازار توسط این شرکت‌ها ثبت سفارش شده و این در حالی است که در سال جاری بیشترین حجم واردات تلفن همراه مختص گوشی‌های آیفون بوده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دارندگان سیستم عامل اندروید با طی کردن چند مرحله ساده بر اساس مدل گوشی خود می توانید از نگرانی قفل شدن گوشی و فراموش کردن رمز ورودتان رها شوید.
برای مثال به سراغ طرفداران سامسونگ می رویم و این ترفند ساده را با این سری از اسمارت فون ها پیش خواهیم برد.
نخستین کاری که باید انجام دهید ساخت یک حساب کاربری در جیمیل است، در مرورگر خود gmail.com وارد کنید و با ارائه اطلاعات خواسته شده یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
رمز فراموش شده گوشی خود را با این روش ساده باز کنید

در مرحله دوم از قسمت تنظیمات گزینه accounts را انتخاب کرده و سپس add accounts را لمس کنید.
رمز فراموش شده گوشی خود را با این روش ساده باز کنید رمز فراموش شده گوشی خود را با این روش ساده باز کنید
در بین گزینه ها samsung account را انتخاب و آدرسی جیمیل خود را وارد کنید.
رمز فراموش شده گوشی خود را با این روش ساده باز کنید

با وارد کردن یک رمز حساب کاربری شما ساخته می شود.
تا این مرحله شما هم حساب کاربری جیمیل دارید و هم حساب کاربری سامسونگ

برای تغییر رمز خود در مرورگر آدرس google.com/android/devicemanager را وارد کنید و با تایپ رمز عبور به اکانت گوگل بروید.

نظر شما