شناسهٔ خبر: 17385778 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری مجلس بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در سروآباد

سنندج- ایرنا- مجلس بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پنجشنبه در سروآباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در مسجد جامع شهر سروآباد برگزار شد، فرماندار، امامان جمعه، مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره یار دیرین امام (ر) و مقام معظم رهبری را گرامی داشتند.
فرماندار سروآباد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تسلیت ارتحال رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری و از ستون های اصلی نظام و انقلاب اسلامی بود.
علی مفاخری ادامه داد: ایشان همواره در طول تاریخ پربار انقلاب اسلامی در هر کجا و هر مسئولیتی که داشته، باعث صلابت نظام و انقلاب اسلامی و مایه دلگرمی بوده است.
وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی زحمات و تلاش های بسیاری برای نظام و انقلاب اسلامی کشید و در نزد ملت ایران چهره ای محبوب و به یادماندنی است.
امام جمعه شهرستان سروآباد نیز در این مراسم با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: ایشان یار دیرین رهبری و از اصحاب اصلی انقلاب اسلامی بود که فرامین و دستورات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را کامل انجام داد.
ماموستا سید احمد سجادی ادامه داد: ملت ایران راه این مرد بزرگ تاریخ انقلاب را ادامه می دهند و به عنوان پاسدار واقعی نظام و انقلاب اجازه نخواهند داد این انقلاب به دست بیگانگان بیفتد.
امام جمعه موقت شهرستان سروآباد نیز در ادامه با تسلیت رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همسنگر دیرین، یار و یاور رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و مایه افتخار و عزت نظام بود.
ماموستا سید عبدالقادر حسینی ادامه داد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیت برجسته انقلاب اسلامی، سیاست مدار قوی نظام و الگویی برای جوانان و نسل آینده در راه حفظ انقلاب است.
بخشدار مرکزی شهرستان سروآباد نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار و یاور امام و رهبری و پرچمدار گفتمان اعتدال در کشور بود.
سید عطا حسینی ادامه داد: این شخصیت بزرگ کشور نماد وحدت، اعتدال و میانه رویی در کشور بود و همواره در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی و در مسیر رهبری گام بر می داشت.
شهرستان سروآباد در 90 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/ **انتشار دهنده: امید بهمنی

انتهای پیام /*

نظر شما