شناسهٔ خبر: 13708340 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

وزیر صنعت، معدن و تجارت :

فضای عمومی صنعت کشور رو به بهبود است

صنعت کشور در سال های گذشته با مشکلات متعددی از جمله تورم و رکود مواجه بود که خوشبختانه امروز بخشی از این مشکلات با سیاست گذاری های دولت مرتفع شده است.

صاحب‌خبر -

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت هدایت منابع مالی و تسهیلات به سمت صنعت و تولید گفت: فضای عمومی صنعت کشور رو به بهبود است.
به گزارش پایگاه اطلاع رساین دولت به نقل از  ایرنا، محمدرضا نعمت زاده عصر سه شنبه این مطلب را در نشست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم در شهرک صنعتی پرند بیان کرد.
وی افزود:‌ صنعت کشور در سال های گذشته با مشکلات متعددی از جمله تورم و رکود مواجه بود که خوشبختانه امروز بخشی از این مشکلات با سیاست گذاری های دولت مرتفع شده است.
نعمت زاده کمبود نقدینگی را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی عنوان و تاکید کرد: باید تلاش کنیم منابع مالی و تسهیلات را به سمت صنعت و تولید هدایت کنیم تا شاهد اشتغال زایی و بهبود تولید در کشور باشیم.
در این مراسم همچنین برخی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم با اعلام آمادگی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت هرچه بیشتر دولت از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور شدند.
معاون اول رئیس جمهوری عصر سه شنبه از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم در شهرک صنعتی پرند دیدن کرد.

نظر شما