شناسهٔ خبر: 13717028 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

وزیر صنعت، معدن و تجارت: فضای عمومی صنعت کشور رو به بهبود است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت هدایت منابع مالی و تسهیلات به سمت صنعت و تولید گفت: فضای عمومی صنعت کشور رو به بهبود است.

صاحب‌خبر -

اخبار مرتبط

طرح ملی دیسپچینگ نفت و گاز اجرا می شود

عملیات ضخامت سنجی ١٠ هزار نقطه از خطوط لوله گاز پایان یافت

وزیر نفت به شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمد

مشارکت چینی ها در طرح های پتروشیمی روسیه

حکیمی پور: تک رقمی شدن نرخ تورم از نشانه‌های اقدام و عمل دولت است/ اگر تعاملی در ائتلاف‌های سیاسی شکل می‌گیرد باید دو طرفه باشد

بریتانیا سال آینده با رکود اقتصادی روبرو خواهد شد

پیشروی پلکانی معاملات مسکن

نرخ تورم تک رقمی شد

دولت روحانی برخلاف دولت قبل به‌دنبال مُسکن مقطعی نیست

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شانا، محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عصر دیروز (سه‌شنبه، هشتم تیرماه) در دیدار با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم در شهرک صنعتی پرند که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: صنعت کشور در سالهای گذشته با مشکلات متعددی از جمله تورم و رکود روبرو بود که خوشبختانه امروز بخشی از این مشکلات با سیاست گذاریهای دولت رفع شده است.

وی کمبود نقدینگی را از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم منابع مالی و تسهیلات را به سمت صنعت و تولید هدایت کنیم تا شاهد اشتغالزایی و بهبود تولید در کشور باشیم.

در این مراسم همچنین برخی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم با اعلام آمادگی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و خواستار حمایت هرچه بیشتر دولت از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور شدند.

شایان یادآوری است که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، عصر دیروز (سه‌شنبه، هشتم تیرماه) از تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم در شهرک صنعتی پرند دیدن کرد.

601/607

نظر شما