شناسهٔ خبر: 66667212 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید معاون وزیر اقتصاد از بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان

علی فکری از بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان با عنوان «صاروج پارس» بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

علی فکری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به‌همراه امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و تعدادی از مدیران اقتصادی استان از بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان (عمانی‌ها) با عنوان «صاروج پارس» بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرای امور قرار گرفت.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در حاشیه این بازدید در سخنانی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در کرمان اتفاق افتاده است.

فکری بیان داشت: در سطح ملی در بحث‌های ارزی، اقامت، تضمین گارانتی سرمایه‌گذاری از سرمایه‌گذاران خارجی به‌ویژه سرمایه‌گذارانی حمایت می‌کنیم که در کرمان حضور دارند و سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام داده‌اند.

وی همچنین عملکرد سازمان اقتصاد و دارایی و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمان را در جذب سرمایه‌گذاری خارجی پیشرو دانست و ابراز داشت: برای تکمیل ساختمان جدید مرکز سرمایه‌گذاری خارجی کرمان کمک می‌کنیم.

فکری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران که برای حضور در دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کرمان‌آیدکس ۲۰۲۴» در استان حضور دارد، همچنین از مجموعه‌های خودروسازی در بم بازدید کرد و در جریان سرمایه‌گذاری‌های خارجی صورت‌گرفته در این بخش قرار گرفت.

نظر شما