شناسهٔ خبر: 11690640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل تاثیر مثبتی در عملکرد ورزشکاران در پارالمپیک دارد

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: با توجه به نزدیک بودن بازیهای ریو، تجلیل از ورزشکاران به موقع بود.

صاحب‌خبر -
مراسم تجلیل تاثیر مثبتی در عملکرد ورزشکاران در پارالمپیک داردبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،رئیس کمیته ملی پارالمپیک از برگزاری آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال 93 ورزش ابراز خرسندی کرد و گفت: رییس محترم جمهور اقدام به موقعی برای برگزاری این مراسم انجام داد.
محمود خسروی وفا که در مراسم امروز تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور حضور داشت گفت: برگزاری چنین مراسمی فارغ از مسائل مادی و تاثیر مثبتی که به دنبال خواهد داشت، به لحاظ انگیزه های روحی و روانی نیز اثرات مثبت زیادی برای ورزشکاران به همراه دارد.
وی افزود: این مراسم در روزهای پایانی سال و در فاصله چند ماه مانده به بازی های پارالمپیک ریو برگزار شد و به همین علت می تواند تاثیر مثبت و مستقیمی بر روی عملکرد ورزشکارانمان داشته باشد. به خصوص آنهایی که پاداش مدال آوری خود در سال 93 را در این مراسم دریافت کردند و با روحیه ای مضاعف تمرینات را برای پارالمپیک ریو ادامه می دهند.
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به صحبت های رئیس جمهور و قول مساعدی که وی برای حمایت از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی داد، گفت: خوشبختانه هیچ گاه در فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک با مشکل مالی مواجه نبودیم. مشکلات همیشه و در هر مقطعی وجود داشته اما به گونه ای برنامه ریزی کردیم که نتواند به روند اجرای برنامه هایمان آسیب بزند.
رئیس کمیته پارالمپیک به تلاش ورزشکاران جانباز و معلول برای حضور موفق در میادین ریودوژانیرو تاکید کرد و گفت: سعی می کنیم در پارالمپیک ریو کمتر از لندن مدال نگیریم.

نظر شما