شناسهٔ خبر: 67705737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسمومیت ۶۵۵ شهروند گلوگاهی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه گفت: ۶۵۵ شهروند گلوگاهی با علائم سردرد، دل درد و تهوع به مراکز درمانی مراجعه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلوگاه، ابراهیم خادملو مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه اظهار داشت: 655 شهروند گلوگاهی از شب تاسوعای حسینی تا ساعت 8 صبح امروز با علایم دل درد، سر درد و تهوع به بیمارستان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه گروه درمانی ویژه در پی مراجعه این افراد به بیمارستان و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی تشکیل شده است، افزود: همه این افراد به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی ادامه داد: هیچ فوتی یا افراد با علائم شدید مسمومیت گزارش نشده و پس از دو روز کاری پر ترافیک اکنون همه چیز به حالت عادی برگشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد علت این اتفاق رعایت نکردن موازین بهداشتی در برخی مواکب در طول مسیر عزاداری بود.

خادملو افزود: گروه‌های ارزیاب و بهداشت از آب، یخ و نوشیدنی‌های عرضه شده در این مواکب نمونه برداری کردند که نتایج حاصل از این آزمایش‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

خادملو یادآوری شد: نمونه برداری از آب آشامیدنی شهری نیز نشان می‌دهد موردی از آلودگی در آب آشامیدنی شهرستان وجود ندارد.

مدیر بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه نیز با بیان اینکه 655 بیمار دو روز گذشته در اورژانس بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند، اظهار کرد: هیچ کدام از این افراد در بیمارستان بستری نشدند.

سپهری افزود: کادر ویژه درمان، پزشکی و پشتیبانی پس از مراجعه اولین بیمار با علائم مسمومیت بلافاصله در بیمارستان فعال شدند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی مشکلی در تامین اقلام دارویی ایجاد نشد و فعالیت بیمارستان نیز اکنون به روال عادی برگشته است.

انتهای پیام/

نظر شما