شناسهٔ خبر: 22973955 - سرویس استانی
منبع: پانا | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

هدف سازمان دانش آموزی درآمدزایی نیست/هدف رشد اجتماعی دانش آموزان

اصفهان (پانا) - جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان اصفهان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای برنامه ریزی در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 جلسه شورای برنامه ریزی  سازمان دانش آموزی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورا برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیر سازمان دانش آموزی استان  ، پس از خیرمقدم به حضار در مورد دستور جلسه و فعالیت های اخیر سازمان دانش آموزی استان مطالبی بیان نمودند و سپس در خصوص پشتیبانی های لازم  از طرف مسئولین استان در جهت اجرای برنامه های آتی سازمان که نیاز به کمک و همیاری و همفکری سایر مسئولان دارد مطالبی بیان نمودند.

زهیری در ادامه گفت : ما برای پیشبرد اهداف سازمان نیاز به کمک و حمایت مسئولان در زمینه نظارت بر عملکرد بوفه های مدارس ، سرویس  حمل و نقل و پوشاک دانش آموزان ، توزیع شیر در مدارس و ... داریم تا بتوانیم در راستای اهداف سازمان که رشد اجتماعی دانش آموزان است حرکت نماییم.

در ادامه جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به جمع بندی مطالب پرداخت و گفت :هدف سازمان دانش آموزی درآمدزایی نیست و اگر درآمدی هم دارد برای انجام فعالیت های پرورشی و فرهنگی دانش آموزان مصرف می شود.

قائدیها در ادامه گفت : اداره کل آموزش و پرورش  استان با همکاری سازمان دانش آموزی در زمینه توزیع شیر مدارس اقدامات مهمی انجام داده که از آن جمله می توان به توزیع درست و به موقع شیر در مدارس ، سلامت و بهداشت شیر و قطع دست واسطه ها اشاره کرد.

در ادامه معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : با توجه به  ساحت های ششگانه  سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ، ما باید اعتماد به نفس و خودباوری را در دانش آموزان پرورش دهیم.

پناهی در ادامه گفت : در زمینه فعالیت بوفه های مدارس باید خیلی از کارها  را در مدرسه به دانش آموزان عضو پیشتازان سازمان دانش آموزی واگذار نماییم تا هم روحیه اعتماد به نفس و خودباوری را در دانش آموزان  افزایش دهیم و هم به آنها  فعالیت های اقتصادی را  در مدرسه آموزش دهیم .