شناسهٔ خبر: 23039252 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

مجلس به حوزه درآمدی سازمان دانش آموزی نگاه ویژه ای دارد

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بر نگاه ویژه مجلس به حوزه درآمدی سازمان دانش آموزی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین، صبح امروز جلسه بررسی مشکلات سازمان دانش آموزی استان با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان دانش آموزی استان در محل دفتر مجلس گرمسار برگزار شد.

در این جلسه غلام رضا کاتب؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس با اعلام این مطلب گفت: سازمان دانش آموزی با اجرای برنامه های مناسب و دارای توجیه برای جامعه دانش آموزی به خصوص در ایجاد روحیه همدلی و کار گروهی و فعالیت های ویژه فرهنگی و اجتماعی در میان نوجوانان در مدارس موفق بوده است.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در ادامه افزود: نباید در زمینه اختصاص درآمد های اختصاصی این سازمان برای اجرای برنامه های حوزه دانش آموزی قوانینی اشتباه و برداشت هایی غیر معمول وجود داشته باشد تا تمام سهم استان ها مشخص و به سازمان های مربوطه ارسال شود تا بتواند برنامه ریزی مالی سالانه و بهتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: مجلس از سازمان های فرهنگی و آموزشی در کنار مدارس با هدف بالا بردن روحیه و همدلی دانش آموزان حمایت قاطع می کند و به دنبال تقویت بدنه این گونه سازمان ها در دیگر ارگان های حساس و تاثیرگذار کشور است.

در ادامه این جلسه محمدرضا عامریان؛ رئیس سازمان دانش آموزی استان به تشریح برنامه های این سازمان در جهت معرفی فعالیت های دانش آموزی در جامعه اشاره کرد و گفت: نگاه اصلی در این سازمان افزایش روحیه دانش آموزان در جهت اجرای برنامه های بزرگ در سطح سنی دانش آموزی است و این روحیه می تواند باعث تقویت حضور دانش آموزان در جامعه باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما