شناسهٔ خبر: 22961494 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و استاندار ایلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس بیان کرد: ارائه خدمات شایسته به ایثارگران يك ضرورت و از جمله راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات و محیط های کاری است.

رستمیان اظهارکرد: ایثار گران در جامعه ما سرمایه اجتماعی و امانت امام هستند که باید در جهت حفظ این امانت خدمات رسانی مطلوب صورت گیرد .

وی اضافه کرد: یکی از اهداف ما این است که جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران با قوت بیشتر به صورت فصلی و ماهانه با حضور دستگاه‌های اجرایی در راستای بررسی مشکلات این قشر ارزشمند از جامعه برگزار شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام افزود: کشور ما در جنگ هزینه‌های زیادی را پرداخت؛ ما شهدا، جانبازان و اسرای بسیار زیادی را در این جنگ داشتیم اما به هدفمان که بیرون کردن دشمن از خاک کشورمان بود رسیدیم و یک متر از خاک کشورمان در دست دشمنان باقی نماند.

وی ادامه داد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود قطعا بسیاری از پیروزی ها در مقاطع حساس و تاریخی کشور حاصل نمی شد. لذا همه ما وظیفه داریم این میراث فرهنگی و انقلابی را حفظ كرده و به نسل های آینده منتقل كنيم.

رستمیان یادآورشد: شهدا و خانواده های معزز آنان بر گردن آحاد جامعه اسلامی حق دارند و همه مسؤولان باید در خدمت رسانی به آنان تلاش کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران