شناسهٔ خبر: 22976605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار تهران با خانواده شهید "صنوبری دهقان" در قرچک دیدار کرد

R7840/P1357/S6,60/CT11 / R7840/P1357/S6,60/CT11

استاندار تهران با همراهی تعدادی از مدیران کل استان در سفر به شهرستان قرچک با خانواده شهید نبی‌الله صنوبری دهقان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، محمدحسین مقیمی امروز در دیدار با خانواده شهید نبی‌اللّه صنوبری دهقان که به همراه جمعی از معاونان و مدیران استانداری و سایر مسئولان شهرستان قرچک صورت پذیرفت با اشاره به خانواده شهدا اسوه و نمونه همه مردم هستند اظهار داشت: خانواده معظم شهدا حق عظیمی بر گردن نظام جمهوری اسلامی دارند، آنان با تقدیم جان با ارزش فرزندان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی بیان کرد: ثبات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری و شهادت‌طلبی کسانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود ایثار کرده و به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند.

مقیمی با اشاره به رشادت‌های شهدا افزود: شهدا مظهر عزّت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا در راه انجام وظایف خود در مسیر شهدا گام برداریم، همان‌طور که در این سال‌ها نیز مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها بوده و هستند.

استاندار تهران در پایان ضمن تقدیر از روحیه بالای خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: نقش خانواده شهدا در بیان ویژگی‌های اخلاقی و انتقال خواسته‌های این عزیزان به نسل‌های مختلف جامعه بسیار حائز اهمیّت است.

انتهای پیام/

نظر شما