شناسهٔ خبر: 22956413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

خانواده شهدا وارثان خون‌های پاک و ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر در دیدار با مادر شهیدان رضائی گفت: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز آنها وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، مهشید چوبکار رئیس اداره بهزیستی در آغازین روزهای تصدی پست ریاست بهزیستی شهرستان اسلامشهر به دیدار مادر شهیدان سعید و پرویز رضایی رفت واز وی دلجویی و عیادت کرد.

 وی همچنین به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر مزار شهدای گمنام واقع در دارالسلام اسلامشهر حضور پیدا کرد.

چوبکار در حاشیه این دیداراظهار داشت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و جانبازان تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند.

/خبرنگار:زهراحسنی/

نظر شما