شناسهٔ خبر: 22956984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم در اردبیل برگزار می شود

گروه اجتماعی: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان در شهر اردبیل خبرداد و گفت: این کنگره با حضور سخنران کشوری 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

معین الدین اسدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه خبرداد و گفت: این مراسم باشکوه 27 آذرماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد کنگره شهدای دانشجو با بیان اینکه خانواده شهدای مدافعان اصلی انقلاب هستند، گفت: کنگره شهدای دانشجو با محوریت مقاومت و ایستادگی ایثارگران در مقابل استکبار برگزار می شود.
وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی،افزود: برنامه های ایثار و شهادت در قالب یادواره های دانشگاهی و دیدار با خانواده شهدا در قالب دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در حال انجام است.
اسدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: سخنران کشوری، همخوانی سرود با موضوع ایثار و شهادت، دلنوشته فرزند شهید، مداحی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجو و مدافعان حرم از جمله برنامه های سومین کنگره شهدای دانشجو و مدافعان حرم استان است.

نظر شما