شناسهٔ خبر: 9970147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در چهارمین روز ثبت نام مجلس:

10 نفر در دو حوزه انتخابیه شمال اصفهان نام نویسی کردند

کاشان- ایرنا- در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 10 نفر در دو حوزه انتخابیه شمال استان اصفهان نام نویسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل هفت نفر برای داوطلبی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که با احتساب روزهای قبل شمار ثبت نام شدگان به 17 نفر رسید.
در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر نیز سه داوطلب نام نویسی کردند که شمار ثبت نام کنندگان این حوزه انتخابیه نیز 17 نفر شد.
در حوزه انتخابیه اردستان نیز امروز هیچ فردی برای داوطلبی نمایندگی مجلس دهم نام نویسی نکرد و آمار ثبت نام شوندگان این حوزه انتخابیه تاکنون چهار نفر است.
همچنین یکی از امامان چمعه در منطقه کاشان نیز برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان اصفهان نام نویسی کرده است.
حوزه های انتخابیه «کاشان و آران و بیدگل» ، «نطنز، بادرود و قمصر» و «اردستان» در مجموع دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شنبه /28 آذر/ آغاز و به مدت هفت روز یعنی تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سالجاری برگزار می شود.
6136/6021

نظر شما