شناسهٔ خبر: 9952692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

تاکنون 100 نامزد انتخابات مجلس در استان لرستان نام‌نویسی کرده‌اند

ایلنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: تاکنون 100 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان نام نویسی کرده اند.

صاحب‌خبر -

سید سعید شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود : امروز 39 داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان های استان لرستان آمادگی خود را برای کاندیدا شدن این انتخابات اعلام و نام نویسی کردند.

وی اظهار داشت : تاکنون 29 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان خرم آباد و دوره چگنی، 23 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد، برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

شاهرخی تصریح کرد: همچنین 8 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز، 13 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دورود و ازنا، 7 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان پلدختر، 9 نفر در حوزه انتخابیه شهرستانهای سلسله و دلفان و 11 نفر در حوزه انتخابیه شهرستانهای کوهدشت و رومشگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند. 

وی اظهار داشت : دو هزار و 886 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در هر یک از این انتخابات یکهزار و 443 صندوق برای جمع آوری آرا اختصاص می یابد.

شاهرخی تصریح کرد : 12 هزار نفر در هیات نظارت و 22 هزار نفر در هیات های اجرایی استان فعالیت دارند.

جمعیت استان لرستان بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر است و مردم لرستان برای سرنوشت 9 کرسی در خانه ملت رای می‌دهند.

نظر شما