شناسهٔ خبر: 9933836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته انتخاباتی فارس

ثبت‌نام 22 کاندیدای خانه ملت در استان سمنان/ شمار کاندیداهای خبرگان ثابت ماند

با ورود به سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، برخی چهره‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان سمنان برای حضور در خانه ملت اعلام آمادگی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه امسال برگزار می‌شود و فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های کاندیداهای انتخاباتی از مدت‌ها قبل در استان سمنان و البته به طور غیرملموس آغاز شده است.

در دو روز گذشته نیز 15 نفر در استان سمنان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی و ثبت‌نام خود را با حضور در فرمانداری‌ها قطعی کردند که از این تعداد، چهار نفر در حوزه انتخابیه دامغان، پنج نفر حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، پنج نفر نیز در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و یک نفر در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان برای حضور در خانه ملت کاندیدا شده‌اند.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ستاد انتخابات استان سمنان، تا پایان وقت اداری روز گذشته، هیچ کاندیدای خانمی برای ثبت‌نام به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان مراجعه نکرده بود.

همچنین چهار نفر برای حضور در مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری سمنان ثبت‌نام کرده‌اند.

 13:55 پیش‌بینی 48 شعبه اخذ رأی در میامی

رئیس ستاد انتخابات شهرستان میامی از پیش‌بینی 48 شعبه اخذ رأی برای دو انتخابات آتی در شهرستان میامی خبر داد.

علیرضا آشوری در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان میامی در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، 48 شعبه اخذ رأی برای دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستان میامی پیش‌بینی شده است که کار رأی‌گیری از مردم را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: رأی مردم به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حق‌الناس محسوب می‌شود و از این‌رو، مجریان انتخاباتی نهایت دقت را در فرایند برگزاری انتخابات خواهند داشت تا از رأی مردم به خوبی صیانت شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان میامی ادامه داد: همه مسئولان شهرستان میامی و دست‌اندرکاران انتخاباتی سعی دارند این رویداد مهم را به خوبی برگزار کنند و در انتخابات آینده امانت‌دار مردم خواهیم بود.

آشوری گفت: دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان میامی نهایت تلاش را خواهند کرد تا فضای گرم انتخاباتی در این شهرستان ایجاد شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان میامی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جلسات آموزشی برای همه مجریان انتخابات در این شهرستان برگزار می‌شود.

15:00 تثبیت فضای آرام جامعه به حضور حداکثری در انتخابات می‌انجامد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: تثبیت فضای آرام جامعه به حضور حداکثری در انتخابات آینده می‌انجامد.

حجت‌الاسلام علی شریفی در نشست بصیرتی بسیجیان در بسطام افزود: دشمنان داخلی و خارجی نظام در تلاش هستند تا با ایجاد جو بی‌اعتمادی بین صفوف مردم و دولتمردان، از فضا به نفع خود استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز باید مراقب باشیم و به توصیه‌های رهبری توجه تام و کامل کنیم.

شریفی خاطرنشان کرد: دشمنان ما امروز تلاش خود را در جهت نفوذ فرهنگی و اقتصادی در کشور مصروف داشته‌اند و با استفاده از موقعیت به وجود آمده در دوره پسابرجام تلاش دارند تا موقعیت خود را در کشور پررنگ و با نفوذ اقتصادی، فرهنگ خود را وارد ایران اسلامی کنند.

وی با تأکید برلزوم مراقبت از فضای آرام جامعه بیان کرد: مسئولان و مردم باید به تثبیت فضای آرام جامعه کمک و با ایجاد شور و نشاط برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

15:40 پیش‌بینی 93 شعبه اخذ رأی در دامغان

فرماندار شهرستان دامغان از پیش‌بینی 93 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان در دو انتخابات آینده خبر داد.

علی‌اصغر مجد ظهر امروز در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان دامغان، روند اجرای فعالیت‌های انتخاباتی در این شهرستان را بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کارها با دقت و تلاش وافری در دامغان در دست انجام است.

وی اظهار داشت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخاباتی شهرستان دامغان در تلاش هستند تا انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در کمال صحت، دقت و صیانت از آرای مردم برگزار شود.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و نیازسنجی نقاط مختلف شهرستان دامغان، 93 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در دو انتخابات آینده در این شهرستان دایر می‌شود.

مجد بیان کرد: مردم دامغان همواره در میدان‌های انقلابی و عرصه‌های اجتماعی حضوری گرم داشته‌اند و در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مشارکت مردم این شهرستان بیش از 78 درصد بوده است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود این درصد در انتخابات اسفندماه امسال باز هم بیشتر شود و مردم شهرستان دامغان حماسه‌ای دیگر خلق و ثبت کنند.

15:55 زمینه‌های حضور حداکثری در انتخابات فراهم آید

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: همه مسئولان باید بکوشند تا زمینه‌های حضور حداکثری در انتخابات فراهم آید.

محمدرضا میرزایی ظهر امروز در نشستی با شماری از فعالان عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در استان سمنان با اشاره به لزوم توجه به اهمیت دو انتخابات آینده اظهار داشت: مشارکت همه مردم در انتخابات آینده بسیار مهم است و از امروز باید تلاش کرد تا بخش‌های مختلف در جامعه درگیر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شوند.

وی تصریح کرد: انتخابات هفتم اسفندماه امسال از اهمیت داخلی و خارجی بسیار زیادی برخوردار است و باید باشکوه و حضور میلیونی مردم برگزار شود و در استان سمنان نیز باید زمینه‌های حضور حداکثری در انتخابات فراهم آید.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: شعار همدلی و هم‌زبانی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ابتدای امسال مطرح کردند، باید در انتخابات آتی متجلی شوند و همه دست در دست هم دهند تا کشور با برگزاری انتخاباتی میلیونی و باشکوه باز هم ایمن‌تر و نظام اسلامی مستحکم‌تر شود.

میرزایی مجلسی قوی را برطرف‌کننده بسیاری از نیازهای جامعه و همراه و یاور مردم دانست و گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات باید نسبت به ادوار قبل افزایش یابد؛ چراکه تنها این امر باعث شکل‌گیری مجلسی قوی می‌شود و از این‌رو، اهمیتی بسیار زیاد دارد.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر لزوم توجه به همدلی و هم‌زبانی تأکید زیادی داشتند و باید این انسجام و یکپارچگی ملی را در انتخابات آینده متجلی ساخت.

17:30  ثبت‌نام 22 کاندیدای خانه ملت در استان سمنان/ شمار کاندیداهای خبرگان ثابت ماند

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تا امروز 22 نفر برای حضور در خانه ملت و چهار نفر برای مجلس خبرگان در استان سمنان ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدرضا میرزایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به تکمیل آمارهای مربوط به ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی تا روز سوم فعالیت ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا پایان وقت اداری امروز، 22 نفر در استان سمنان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده‌اند و چهار نفر ثبت‌نامی مجلس خبرگان رهبری نیز داشته‌ایم و این آمار امروز ثابت مانده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: پنج نفر در حوزه انتخابیه دامغان، هشت نفر حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، هفت نفر نیز در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و دو نفر در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان برای حضور در خانه ملت کاندیدا شده‌اند.

میرزایی ادامه داد: هیچ کاندیدای خانمی تا امروز برای ثبت‌نام به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت‌نام نکرده است.

وی تصریح کرد: چهار نفر نیز برای حضور در مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری سمنان ثبت‌نام کرده‌اند و در این بخش داوطلب جدیدی امروز نداشتیم.

انتهای پیام/2249/ق40

http://fna.ir/JKN1RT

نظر شما