شناسهٔ خبر: 9910132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست دفتر انتخابات استانداری خراسان جنوبی:

ثبت نام ۱۰ نفر برای انتخابات مجلس و خبرگان/ پیش بینی ۶۵۳ شعبه اخذ رأی در استان

خبرگزاری شبستان: سرپرست دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري خراسان جنوبي از ثبت نام یک داوطلب برای انتخابات خبرگان خبر داد و گفت: همچنین تاکنون ۹ داوطلب برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس در استان ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

علی جزندری، سرپرست دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري خراسان جنوبي در گفتگو با خبرنگار  شبستان در بیرجند گفت: تاکنون 9 داوطلب برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی ثبت نام کردند.

 

وی افزود: از این تعداد سه نفر مربوط به حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف و دو دو نفر نیز از حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه ثبت نام کردند.

 

جزندری با بیان اینکه همچنین دو نفر از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه ثبت نام کرده اند، ادامه داد: دونفر از حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، بشرویه و طبس دواطلب کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شده‌اند.

 

سرپرست دفتر انتخابات استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تنها یک نفر در وزارت کشور برای استان خراسان جنوبی ثبت نام کرده است.

 

وی در پایان از پیش بینی ۶۵۳ شعبه اخذ رأی برای این دوره از انتخابات در سراسر استان خراسان جنوبی خبر داد.

 

گفتنی است امروز چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دومین روز ثبت نام از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نظر شما