شناسهٔ خبر: 9947197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس از ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات گزارش می‌‌دهد

افزایش تعداد داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان در زنجان به 6 نفر

با حضور چهره‌های جدید برای ثبت‌نام در انتخابات تنور انتخابات دهمین دوره مجلس اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در زنجان هر لحظه داغ‌تر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان زنجان امروز پنجمین روز خود را به پشت سر گذاشت.

در حالی که در روز نخست سه نفر برای داوطلبی نمایندگی مجلس خبرگان استان زنجان اقدام به نام‌نویسی کردند، روز دوم هیچ کس برای نام‌نویسی در این انتخابات در فرمانداری زنجان حضور نیافت.

روز سوم با نام‌نویسی کاندیدای بعدی داوطلبی نمایندگی مجلس خبرگان استان زنجان تعداد این داوطلبان به چهار نفر رسید و روز پنجم دو نفر با حضور در فرمانداری زنجان اقدام به اعلام آمادگی برای شرکت انتخابات نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان زنجان کردند تا این لحظه تعداد داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان زنجان به عدد 6 رسیده است.

هنوز هیچ مرجع رسمی اسامی داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه استان زنجان را اعلام نکرده است و اعلام رسمی اسامی این افراد به زمانی پس از تایید صلاحیت آنان از سوی شورای نگهبان موکول شده است.

 

 

*حوزه انتخابیه زنجان و طارم پرکارترین حوزه ثبت‌نامی مجلس شورای اسلامی

حوزه‌های انتخابی در سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مانند روزهای گذشته پر تردد بود.

فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابی سراسر کشور که از روز گذشته 28 آذر ماه آغاز شده است امروز سومین روز پر کار خود را دنبال کرد.

*حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه

حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه طی این سه روز فعالیت زیادی داشت و ثبت‌نام از کاندیدها در فرماندار ابهر انجام می‌شد.

فرماندار ابهر از ثبت‌نام 10 نفر در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه خبر داد و گفت: این افراد از زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند.

ولی‌الله‌ ایمانی اضافه کرد: از مجموع داوطلبان که نام‌نویسی کرده‌اند هشت نفر آقا و دو نفر خانم هستند.

*حوزه شهرستان زنجان و طارم

فرماندار شهرستان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از ثبت‌نام 33 نفر تا پایان مهلت سومین روز از نام‌نویسی‌ها خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ثبت‌نام 27 نفر به صورت کامل انجام گرفته و ثبت‌نام 6 نفر به دلیل نقص مدارک در مرحله تکمیل قرار دارد.

مجید فرخی با اشاره به اینکه در روز سوم ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 13 نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم اقدام به نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: از این تعداد دو نفر با حضور در وزارت کشور اقدام به نام‌نویسی کرده و 11 نفر نیز با حضور در فرمانداری زنجان ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 13 نفر ثبت‌نام کننده از حوزه انتخابیه زنجان و طارم در روز سوم ثبت‌نام اطلاعات 10 نفر به صورت قطعی ثبت شده است، گفت: تکمیل فرآیند ثبت‌نام از سه نفر دیگر منوط به تکمیل مدارک است.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه روز پنجم ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان زنجان نیز پر کار بود، ادامه داد: دو نفر با حضور در فرمانداری زنجان برای شرکت در این انتخابات نام‌نویسی کردند.

*حوزه انتخابیه خدابنده

حوزه انتخابیه خدابنده امروز برخلاف دیروز که روز خلوتی را سپری کرده و هیچ داوطلبی برای نام‌نویسی در فرمانداری این شهرستان حضور نیافته بود امروز روز پر کاری داشت.

فرماندار شهرستان خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی چهار نفر برای انجام فرآیند نام‌نویسی در محل ثبت‌نام این حوزه حضور یافتند.

باب‌الله فتحی با اشاره به اینکه از چهار نفر داوطلب نام‌نویسی اطلاعات دو نفر به صورت قطعی ثبت شده است، افزود: اطلاعات دو نفر نیز به دلیل نقص مدارک نیمه کاره باقی ماند.

وی خاطر نشان کرد: از آغاز فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون اطلاعات پنج داوطلب به صورت کامل ثبت شده است.

*حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود

حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود همچنان در سکوت خبری قرار دارد و هیچ اطلاعات دقیقی از تحولات وضعیت داوطلبان این حوزه انتخابی وجود ندارد و همچنان آخرین آمار این حوزه مربوط به روز گذشته است که طی دو روز از آغاز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تنها دو داوطلب برای ثبت‌نام حضور یافته است.

انتهای پیام/73009/ن40/ژ1001

http://fna.ir/K005N3

نظر شما