شناسهٔ خبر: 9943483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم گزارش می‌دهد

ثبت‌نام ۸ کاندیدای خبرگان رهبری و ۲۷ کاندیدای نمایندگی مجلس دهم در قم

در چهارمین روز ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری و دومین روز ثبت‌نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قم، ۸ نفر کاندیدای خبرگان و ۲۷ نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان قم ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دومین روز ثبت نام مجلس شورای اسلامی در قم که از 8 صبح آغاز شده بود، عصر امروز در فرمانداری قم پایان یافت.

رضا سیار عصر امروز در محل ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد افرادی که تا به امروز در فرمانداری برای ثبت‌نام حاضر شده‌اند، اظهار داشت: از ابتدای آغاز ثبت‌نام دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در قم تاکنون 8 نفر از حوزه انتخابی قم برای انتخابات خبرگان رهبری و 27 نفر برای مجلس شورای اسلامی از قم ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار قم با اشاره به اینکه تعدادی از نامزدها از فرمانداری قم برای حوزه‌های انتخابی دیگر ثبت نام کرده‌اند، افزود: 68 نفر با حضور در فرمانداری قم برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری از سایر استان‌های کشور ثبت نام کرده‌اند.

وی با ارائه آماری از ثبت نام کنندگان امروز دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی، عنوان کرد: از ساعات ابتدایی روز 20 نفر در فرمانداری قم حاضر شده و برای حوزه‌های انتخابی سایر استان‌های و یک نفر هم از حوزه قم برای مجلس خبرگان رهبری کاندید شدند.

در میان ثبت نام کنندگان امروز مجلس خبرگان رهبری نام افرادی همچون آیت‌الله مصباح یزدی از حوزه انتخابی تهران، آیت‌الله سید رضا برقعی مدرس از حوزه انتخابی تهران، آیت الله سید محمد نقی شاهرخی از حوزه انتخابی این لرستان، آیت‌الله غلامرضا فیاضی از حوزه انتخابی تهران، آیت‌الله ابوالقاسم وافی از حوزه انتخابیه یزد و حجت‌الاسلام محمود رجبی از حوزه انتخابی قزوین دیده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما