شناسهٔ خبر: 67674180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران در تاسوعا و عاشورا

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا در جاده‌های این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به وضعیت جاده‌های مواصلاتی استان طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ظهر امروز یکشنبه بیست‌وچهارم تیرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه سی‌ام تیر در محورهای کرج به چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک منعی ندارد، افزود: در محور کرج به چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روزهای سه‌شنبه تردد انواع خودرو در محور کندوان از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران به شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، گفت: از ساعت ۱۳ ابتدای پل زنگوله، انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ممنوعیت تردد اعمال می‌شود شود و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌شود؛ همچنین از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان تاب با اشاره به اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت هفت صبح از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس ممنوع است، تصریح کرد: در اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز جمعه بیست‌ونهم تیرماه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ از ابتدای آزاد راه تهران به شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، افزود: از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله، انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ممنوعیت تردد اعمال می‌شود و از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران تردد در محور هراز را برای تمام تریلرها همچنان ممنوع اعلام کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از امروز ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت دو بامداد روز سه شنبه بیست‌وششم تیرماه از رودهن به آمل و بلعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد کلیه کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه بیست‌وهفتم تیرماه و همچنین از ساعت شش صبح الی ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ تیرماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و به صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

نظر شما