شناسهٔ خبر: 67663838 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محدودیت ترافیکی در تعطیلات پیش رو در محور‌های مواصلاتی استان البرز محدودیت ترافیکی در تعطیلات پیش رو در محور‌های مواصلاتی استان البرز

محدودیت ترافیکی از روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه لغایت روز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ در محور‌های مواصلاتی استان البرز اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

علی شادفر گفت: همزمان با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلات پیش رو محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان البرز اعمال خواهد شد.
شادفر افزود: بر همین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیرماه الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۳۰ تیرماه از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، همچنین به دلیل پرحجم بودن ترافیک در محور کرج ـ چالوس روز یکشنبه مورخ ۲۴ تیرماه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر از مرزن آباد به سمت تهران مسیر (شمال به جنوب) ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ از ابتدایی پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس مسیر یکطرفه می‌گردد. ساعت ۲۴ پایان طرح و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.
شادفر افزود:همچنین در صورت پر حجم بودن ترافیک در روز‌های سه شنبه و شنبه مورخ‌های ۲۶ تیر و ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ از ابتدای آزاد راه تهران شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌گردد. از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال و از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. ساعت ۲۴ محدودیت یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه می‌شود.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان البرز همچنین گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌های که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.
 
وی عنوان کرد: در روز جمعه مورخ ۲۹ تیرماه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ از ابتدای آزاد راه تهران ـ شمال به مقصد چالوس اعمال می‌گردد و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود. از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد و طرح ساعت ۲۴ اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

نظر شما