شناسهٔ خبر: 9893941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرماندار کرج : میز احزاب در ستاد انتخابات شهرستان کرج استقرار می یابد

استان‌ها > البرز - پس از استقرار خبرنگاران و اصحاب رسانه در ستاد انتخابات شهرستان کرج،فرماندار کرج از استقرار میز احزاب، برای حضور نماینده احزاب شناسنامه دار فعال استان در مرکز حوزه انتخابیه استان البرز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرج، "محمد تقی ایرانی" روز شنبه در بازدید از مرکز حوزه انتخابیه کرج ،فردیس ،اشتهارد و بخش آسارا برای ثبت نام داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری کرج افزود: نماینده تمام احزاب سیاسی می توانند براساس تمهیدات پیش بینی شده در این مرکز حوزه انتخابیه در ساعات ثبت نام از روز 28 آذر ماه الی 4 دی ماه حضور داشته باشند و از آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبین اطلاع حاصل نمایند.
وی هدف از استقرار این میز را حضور و مشارکت بیش از پیش احزاب و فعالان سیاسی با رویکرد بالابردن سطح مشارکت در عرصه مهم تصمیم گیری انتخابات دانسته و اظهار امیدواری نمود با فعالیت قانونی احزاب رسمی کشور حضور جریانات سیاسی علاقه مند به نظام اسلامی فراهم شود.
ایرانی اضافه کرد: پس از تاسیس استان البرز، برای اولین بار انتخابات خبرگان رهبری در این استان برای انتخاب دو نماینده برگزار می شود و مرکز حوزه استان، فرمانداری ویژه شهرستان کرج می باشد.
وی افزود: همچنین در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا، دو نماینده از این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی خواهند رفت که فرمانداری کرج، مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا می باشد.
انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما