شناسهٔ خبر: 6814605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرماندار کرج با کارکنان فرمانداری دیدار و گفتگو کرد

استان‌ها > البرز - ایرانی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، در دیداری صمیمی با کارکنان فرمانداری کرج، ضمن گوش فرا دادن به مسائل و مشکلات آنان، در خصوص شرح وظایف کارمندان دولت و ضرورت احساس مسئولیت برای حفظ شان و منزلت خدمتگزاری در مجموعه دولت، با آنان گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

محمدتقی ایرانی، در این نشست صمیمی که ظهر امروز در نمازخانه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت مسئولیت پذیری کارکنان دولت به عنوان خدمتگزاران مردم، گفت: کارمندان دولت، باید در هر شرایطی خود را خدمتگزار مردم بدانند و تکریم ارباب رجوع را در کار خود ملاک قرار دهند.
معاون استاندار البرز، خطاب به پرسنل فرمانداری گفت: شما باید در رفتار و کردار الگوی مردم باشید. سعه صدر داشته باشید و برای حل مشکلات مردم با تمام توان و جدیت اقدام نمایید.چون فرمانداری، نماینده دولت در سطح شهرستان است و هر نوع کج رفتاری در سطح این اداره، به بدنه ی دولت خدشه وارد می کند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کرج، فرماندار کرج، در ادامه به وظایف کلیدی پرسنل فرمانداری در خصوص نظارت بر کل شهرستان و همچنین آماده باش آنها برای مدیریت بحران های احتمالی گفت: همه کارمندان فرمانداری باید در مواقع بحران، احساس مسئولیت کرده و خارج از شرح وظایف خاص خود، هر کاری که برای کاهش آسیب های ناشی از بحران برایشان مقدور است ، انجام بدهند.
وی افزود: در مواقع بحرانی نظیر سیل سیجان، نباید انتظار داشته باشیم که امور اداری به شیوه معمول انجام شود. چون زمان زیادی برای اقدامات امدادی و خدمات رسانی وجود ندارد و همه کارکنان باید خود را برای این شرایط آماده کنند.
دکتر ایرانی در ادامه با اشاره به توافق هسته ای و توفیق دولت تدبیر و امید در تحقق شعارهای وعده داده شده اظهار امیدواری کرد که با حمایت مردمی و استفاده از فرصت بدست آمده در توسعه کشور، بتوانیم با تلاش بیشتر و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ایران را به کشور اول منطقه تبدیل کنیم.
وی در پایان به سوالات کارمندان فرمانداری در خصوص موضوعات مختلف پاسخ داده و با گوش فرا دادن به صحبت های آنان، رهنمودهایی را ارائه نموده و دستورات لازم برای حل مشکلات کارکنان را صادر نمود.

برچسب‌ها:

نظر شما