شناسهٔ خبر: 9880662 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئيس ستاد انتخابات فرمانداري تهران: داوطلبان ثبت‌نام را به روزهاي آخر موکول نکنند

صاحب‌خبر - تهران / خبرگزاری صدا و سیما / انتخابات 1111 1394/09/28
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران گفت: کسانی که قصد دارند از حوزه انتخابیه تهران،‌پردیس، ‌اسلامشهر، ‌ری و شمیرانات به مجلس راه یابند باید برای ثبت نام به فرمانداری یا وزارت کشور مراجعه کنند.
علی اکبر ناصربخت در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره چگونگی روند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس افزود: کار ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از 8 صبح امروز در فرمانداری تهران و همزمان در وزارت کشور آغاز شده است و تا پایان روز جمعه ادامه دارد.
وی گفت: داوطلبان باید به فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه خود مراجعه کنند.
ناصربخت افزود: شرایط ثبت نام در سایت فرمانداری درج شده است و داوطلبان با در دست داشتن 10 قطعه عکس، ‌اصل شناسنامه، اصل مدرک تحصیلی (حداقل فوق لیسانس یا معادل)، ‌اصل کارت پایان خدمت و ‌اصل کارت ملی به فرمانداری مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: کسانی که به موجب قانون باید استعفا می دادند استعفانامه شان را به همراه داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران افزود: در مدت هفت روزه ثبت نام توصیه می شود داوطلبان به مرور به فرمانداری مراجعه کنند و کار ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی درباره ثبت نام دواطلبان مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: کار ثبت نام از این داوطلبان همزمان تا چهارشنبه 4 بعدازظهر ادامه خواهد داشت.
صدا و تصویر دارد.

نظر شما