شناسهٔ خبر: 9867854 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ناصربخت در جمع خبرنگاران خبر داد

ثبت نام ۹ نفر برای نامزدی خبرگان رهبری در وزارت کشور

رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران از ثبت‌نام ۹ نفر برای نامزدی خبرگان رهبری در وزارت کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی - انتظامی فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار ثبت‌نام متقاضیان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: تاکنون یک نفر از متقاضیان عضویت در مجلس خبرگان در فرمانداری تهران ثبت‌نام کرده است و این آمار در حالی است که 9 نفر نیز برای ثبت‌نام استان تهران به وزارت کشور مراجعه کرده‌اند. 

وی ادامه داد: متقاضیان ثبت‌نام در مجلس شورای اسلامی می‌توانند از فردا (شنبه) با مراجعه به شعب اصلی شهرستان‌های استان تهران و همچنین متقاضیان ثبت‌ نام برای شهرستان تهران که شامل حوزه‌‌های انتخابیه اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس است به فرمانداری تهران و یا وزارت کشور مراجعه کنند. 

معاون سیاسی - انتظامی فرمانداری تهران تأکید کرد: متقاضیان ثبت نام باید هنگام مراجعه مدارک اعلام شده را همراه داشته باشند تا در روند ثبت‌ نام تسریع و تسهیل به وجود بیاید. 

ناصربخت در پایان از متقاضیان ثبت‌ نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نیز پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خواست تا در روزها و ساعات اولیه ثبت‌ نام به ستادهای انتخاباتی مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما