شناسهٔ خبر: 9853524 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

نامزدی‌که برای حضور احساس‌تکلیف نمی‌کند!

فارس

نخستین روز از ثبت‌نام کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حالی رقم خورد که بیشتر نامزدها وزارت کشور را بر فرمانداری تهران ترجیح دادند.

صاحب‌خبر -

صراط: ثانیه‌شمار روند ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 امروز در حالی در وزارت کشور آغاز شد که همه مسئولان اجرایی و دست‌اندرکاران از جمله علی‌اکبر ناصربخت در فرمانداری تهران حاضر بودند.

ناصربخت در ساعات اولیه در گفت‌وگو با  خبرنگاران از آغاز کار روند ثبت‌نام پنجمین دوره مجلس خبرگان خبر داد و گفت: داوطلبان حتما مدارک مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند تا در روز ثبت‌نام با مشکلی روبرو نشوند.

محمد ابوالقاسمی کاندیدای 34 ساله مجلس خبرگان که در حوزه علمیه دارالاسلام تهران به تدریس مشغول است و دارای سطح 4 حوزوی است، اولین کاندیدایی بود که با حضور خود در راس ساعت 8 و 8 دقیقه؛ مسئولان فرمانداری تهران و خبرنگاران رسانه‌ها را غافلگیر کرد.

این کاندیدا خرسندی خود را نسبت به حضورش در ساعت اولیه اعلام و ابراز امیدواری کرد که بتواند به عنوان یک طلبه جوان در نظام جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کند.

غلامرضا نحوی دومین کاندیدایی بود که برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران مراجعه کرد اما به دلیل نقص مدرک موفق به تایید ثبت‌نام نهایی نشد.

این کاندیدا به خبرنگاران حاضر در فرمانداری گفت: به این دلیل در انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا شده است چون کاندیداتوری وی به دلیل سمتش در شعبه تجدیدنظر نیازی به استعفا نداشته است.

نحوی گفت که برای کاندیداتوری انتخابات احساس تکلیف نکرده بلکه معتقد است که همه باید در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی مشارکت کنند.

پایان کار ثبت‌نام‌کنندگان ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در اولین روز خود در حالی صورت گرفت که اغلب کاندیداها ترجیح دادند که برای ثبت‌نام به وزارت کشور به جای فرمانداری تهران بروند.

نظر شما